10.10.2023
Penny a Wolt společně testují dovoz nákupu přímo k vám domů
Penny testuje pilotní projekt, který nabízí zákazníkům možnost dovážky nákupu až domů prostřednictvím rozvážkové služby Wolt. Projekt startuje ve třech prodejnách na území Brna.
Diskontní řetězec Penny od tohoto týdne nabízí zákazníkům možnost dovozu nákupu až domů. Službu zajišťuje ve spolupráci s rozvážkovou službou Wolt. Pilotní projekt, jenž má otestovat nový způsob doručení zboží, startuje ve třech prodejnách v Brně. První prodejnou, z níž si zákazníci mohou zboží objednat, je prodejna Brno Slatina.
Princip nákupu s rozvážkou domů, kterou Penny nově nabízí, je stejný jako při objednávání z libovolné restaurace či obchodu prostřednictvím rozvážkové služby Wolt. Zboží zákazníci jednoduše objednají na internetových stránkách wolt.cz či v aplikaci. V současné době je možné rozvážkovou službu využít každý den mezi 8. hodinou ranní (10. hodinou v pondělí) a 19. hodinou večerní a to právě z prodejny Brno Slatina.
Na základě vyhodnocení výsledků pilotního projektu v Brně chce Penny postupně rozšířit možnost dovážky domů prostřednictvím Woltu i na ostatní prodejny.
Cílem pilotního projektu je zvýšení efektivity, rychlosti i pohodlí celého procesu nákupu, a to od samotného objednání až po doručení zboží k zákazníkovi. Nakupující tak mohou objednat celý nákup až domů a tím si ušetřit čas i práci s nošením zboží. Další nespornou výhodou je však i vysoká čerstvost zboží, kterou rychlé zpracování objednávek umožňuje.
V rámci pilotního provozu mají zákazníci k dispozici celý stálý sortiment včetně produktů ve slevové akci. Výjimkou je pouze nepotravinové zboží, na které se projekt nevztahuje.
„Uvědomuje si, jak je pro současné zákazníky možnost doručení nákupu až domů důležitá. Ostatně, i my již testujeme v Plzni a okolí vlastní e-shop PennyDomu.cz. Chceme ale nabízet i alternativy, proto jsme rádi, že jsme navázali spolupráci se společností Wolt. Díky ní můžeme oslovit nové zákazníky, a především jim nabídnout produkty, které nikde jinde nedostanou. Základem naší filozofie stále je a bude člověk. Nakupování jako takové vnímáme jako součást setkávání se lidí, i proto klademe důraz na prostředí na našich prodejnách i kvalitu našich služeb. Na druhou stranu jsou zákazníci, kteří dávají přednost nákupu v digitálním světě s doručením až domů, a ty nechceme a nebudeme opomíjet,“ uvedl Tomáš Kubík, vedoucí komunikace společnosti Penny.
Mohlo by Vás zajímat
Revoluce v nakupování: Penny a Wolt spojují síly a nabízí dovoz potravin až domů
Už vás nebaví trávit hodiny v přeplněných supermarketech? Máte rádi pohodlí a flexibilitu? Pak pro vás máme skvělou zprávu! Řetězec Penny se spojil s rozvozovou platformou Wolt a nyní vám nabízí možnost nechat si potraviny z Penny dovézt až domů. V tomto článku se dozvíte, jak tato revoluční služba funguje, jaké jsou její výhody a kde je dostupná.
Top produkty týdne v akčních letácích Albert, Penny Market a Kaufland
Hledáte nejlepší slevy tohoto týdne? Prohlédněte si náš výběr top produktů z akčních letáků Albert, Penny a Kaufland! Přinášíme přehled potravin a vybraného zboží, které nyní můžete pořídit za výhodné ceny. Ať už plánujete větší nákup, nebo jen hledáte něco speciálního, s našimi tipy můžete ušetřit a zároveň nakoupit to nejlepší, co tyto obchody nabízejí.
Průzkum od Penny: Češi na dovolené nejvíce postrádají český chléb a pivo
Kam směřují první kroky Čechů po návratu z letních zahraničních dovolených? Možná byste očekávali, že zamíří rovnou do hospody na čepované pivo, ale skutečnost je poněkud jiná. Podle průzkumu řetězce Penny Market se většina Čechů nejprve vypraví do obchodu, aby si pořídila typické české potraviny, které jim během pobytu v zahraničí chyběly. Při první návštěvě obchodu nechybí v jejich nákupním košíku zejména pečivo – chléb, rohlíky, ale také sladkosti a samozřejmě pivo.
Společně proti plýtvání: Penny a zákazníci zachránili většinu potravin před vyhozením
Penny Market a jeho zákazníci se spojili v boji proti plýtvání potravinami, a díky tomu se podařilo zachránit 95 % potravin, které by jinak skončily v koši. Přinášíme podrobnosti o této úspěšné iniciativě a její význam pro společnost i životní prostředí.
PENNY zpět v Chodově: Nová prodejna po požáru je větší a komfortnější
PENNY v Chodově je opět otevřena! Na zákazníky čeká moderní prodejna s rozšířenou prodejní plochou i prostornějším parkovištěm.
Boj proti plýtvání jídlem sílí: Penny rozšiřuje program Nesnězeno do 200 obchodů
Penny rozšiřuje počet prodejen, jež nabízí zvýhodněné balíčky potravin na platformě Nesnězeno. Nově tak můžete balíčky zakoupit v bezmála polovině poboček tohoto řetězce.
Zelenější nákupy v PENNY: Ždírec se pyšní nejmodernější a ekologickou prodejnou
Ve Ždírci nad Doubravou na Vysočině začíná sloužit zákazníkům zcela nová celodřevěná prodejna PENNY Market, která se pyšní titulem nejekologičtější diskontní prodejny v České republice. Tato inovativní stavba je díky moderním a šetrným technologiím zcela energeticky soběstačná. Vybavena vlastní fotovoltaickou elektrárnou a speciálním čerpadlem, dokáže efektivně využívat zbytkové teplo z mrazicích a chladicích boxů, čímž eliminuje potřebu vytápění z vnějších zdrojů. Navíc, díky progresívnímu systému vytápění a chlazení, který zahrnuje nejnovější technologie pro optimalizaci chodu chladicích boxů a čidla schopná reagovat na neuzavřené skleněné dveře, se zákazníci mohou těšit na příjemný nákupní zážitek za každé situace.
Testujeme privátní značky: jíme hezky česky, a přitom šetříme s výrobky Boni a Karlova Koruna z Penny
Je tu šestý díl seriálu, ve kterém vám představujeme zajímavé výrobky privátních značek. Zatímco posledně jsme se hýčkali lanýži a makronkami, dnes se vrátíme ke každodenním potravinám a ukážeme si, jak na běžných nákupech snadno ušetřit: konkrétně v prodejnách Penny.
Vaření s Penny: Získejte kuchyňské výrobky v nové věrnostní kampani
Penny se v nové věrnostní kampani zaměřilo na všechny milovníky vaření. Řetězec proto nabídne zákazníkům ucelenou řadu nádobí a elektrických spotřebičů do kuchyně značky Vivess se slevou až 66 %. Kampaň potrvá až do 3. dubna 2024.
Ceny klesají: Lidl, Tesco a Penny odražejí sníženou DPH
Na rozhodnutí vlády České republiky o snížení DPH na vybrané potraviny o 3 %, hlásí velké obchodní řetězce, jako jsou Lidl, Tesco a Penny, výrazné snížení cen. Tento článek podrobně zkoumá, jak tato změna ovlivní nákupy běžného spotřebitele a jaké produkty budou mít největší slevy.