Vaše poloha:
Revoluce v designu: Billa představuje nový vzhled pro značku Vocílka
(Foto: billa.cz)

19.10.2023

Revoluce v designu: Billa představuje nový vzhled pro značku Vocílka

Privátní značka Vocílka řetězce Billa představuje nový design transparentních a plně recyklovatelných obalů.

 

Billa přichází s novým designem obalů českých masových výrobků privátní značky Vocílka. Nový vzhled zaujme na první pohled zcela transparentním obalem, díky kterému si můžete vybrat ten nejlepší kousek masa. Materiál je navíc plně recyklovatelný.

 

Obaly se vyznačují jednoduchým, dobře čitelným textem, kde zákazníci najdou všechny důležité informace o výrobku. Součástí obalů jsou i QR kódy, po jejichž naskenování zjistíte informace o původu masa i odkaz na webové stránky, na kterých najdete inspiraci s mnoha zajímavými recepty.

 

Změnu designu obalů doprovázela i úprava vzhledu loga. Tím je pro značku charakteristická vizualizace postavy řezníka, který se nově pyšní plnovousem, moderním účesem a tmavou zástěrou. To vše v barevném ladění značky. Modernější pojetí řezníka tak lépe odráží nový design obalů.

 

Novou podobu obalů značky Vocílka mohou zákazníci již dlouho najít na vybraných druzích masa jako jsou kuřecí prsní řízky či vepřový a hovězí steak z pečeně. S upraveným designem se tak zákazníci mohou setkávat postupně, avšak do konce roku budou mít nové obaly všechny produkty této značky.

 

Privátní značka Vocílka společnosti Billa byla na český trh uvedena již v roce 2011. Zákazníkům značka garantuje zejména český původ veškerého dodávaného masa, a to od samotného chovu až po zpracování.  Na konci roku 2020 získala Vocílka titul Nejdůvěryhodnější značka 2020, o necelý rok později jí odborná porota udělila titul Czech Superbrands 2021. Obě tato ocenění i prodejní výsledky ukazují na vysokou kvalitu značky i její oblíbenost mezi spotřebiteli. Tváří značky je šéfkuchař, majitel restaurace U Matěje a porotce v soutěži MasterChef Jan Punčochář.

 

„Každý kus kuřecího, vepřového i hovězího masa a uzenin má doložitelný certifikát o původu, chovu, výkrmu i způsobu zpracování nebo výroby. Spotřebitel si tak může být jistý, že maso od Vocílky pochází opravdu z Česka a že není dovážené ze zahraničí,“ vysvětluje Jan Horník, senior nákupčí pro segment masa a masných produktů v řetězci Billa ČR. 

 

Billa letáky

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Milionové pokuty za falešné slevy: Nejvíce zaplatí Penny Market

V posledních letech se v České republice množí případy, kdy velké obchodní řetězce lákají zákazníky na slevy, které ve skutečnosti nejsou skutečnými slevami, čímž porušují zákon o ochraně spotřebitele. Česká obchodní inspekce (ČOI) proto intenzivně kontroluje a uděluje pokuty za tyto nekalé praktiky.

BILLA jde příkladem: Konec papírových cenovek znamená více stromů a efektivnější nákupy

Velký český řetězec BILLA učinil významný krok směrem k udržitelnosti. Zcela zrušil papírové cenovky na všech svých prodejnách a nahradil je digitálními. Tímto krokem nejenže šetří životní prostředí, ale také zvyšuje efektivitu svých provozů a usnadňuje nákupy zákazníkům.

BILLA jde zelenou cestou: První ekologická prodejna otevřena ve Vracově

BILLA otevřela svou první ekologickou prodejnu ve Vracově, která kombinuje moderní technologie se šetrností k životnímu prostředí. Nový koncept nabízí nejen udržitelné řešení, ale také přináší komfortní nakupování pro všechny zákazníky.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na PARDUBICKÝ PERNÍK OVOCNÝ 60 G

Společnost GOLDFEIN CZ S.R.O. preventivně stahuje z prodeje produkt PARDUBICKÝ PERNÍK OVOCNÝ 60 G. Důvodem je podezření na možné zkvašení náplně, které představuje potenciální riziko pro spotřebitele. Zákazníci jsou vyzýváni k vrácení výrobku do prodejen BILLA.

BILLA a Shell spojují síly pro rozvoj elektromobility v Česku

Společnosti BILLA Česká republika a Shell Czech Republic navázaly strategické partnerství zaměřené na výstavbu veřejných nabíječek pro elektromobily u prodejen BILLA v České republice. Tento krok má za cíl poskytnout zákazníkům BILLA špičkový standard dobíjení prostřednictvím Shell Recharge.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na Směs hub do bramboračky I omáčky 30g

Pokud jste si v nedávné době zakoupili Směs hub do bramboračky i omáčky 30g od společnosti Billa, zbystřete! Tento produkt byl stažen z prodeje kvůli možným zdravotním rizikům. V následujícím článku se dozvíte více o důvodech stažení, a jak postupovat, pokud máte tento výrobek doma.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na LAGRIS RÝŽE BASMATI 500 G

Společnost BILLA s.r.o. preventivně stáhla z prodeje produkt LAGRIS RÝŽE BASMATI 500 G z důvodu podezření na přítomnost chlorpyrifosu-methylu, což je insekticid, který může představovat riziko pro zdraví.

BILLA rozšiřuje dosah: Nová aplikace přináší e-shop více než milionu domácností

Od uvedení e-shopu do ostrého provozu minulý rok v září se na něj pravidelně obrací více než 30 000 zákazníků. Ti provedli již více než 150 000 objednávek, přičemž 70 % z nich se stává pravidelnými zákazníky. Nyní společnost BILLA představuje novou mobilní aplikaci, která má usnadnit nakupování ještě více. Kromě toho rozšiřuje rozvozové služby o dalších 75 tisíc adres, což znamená, že své služby může nabídnout více než 1 milionu domácností.

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Buďte jako včelky: Billa odstartovala věrnostní kampaň „Včelí olympiáda", stačí sbírat nálepky

Billa nedávno rozjela novou věrnostní kampaň nazvanou „Včelí olympiáda“. S touto inovativní iniciativou, která vzbuzuje zájem v celé České republice, přichází možnost získat plyšové sportovní včely se značnou slevou. Kampaně se můžete zúčastnit sbíráním samolepek, které jsou k dispozici při nákupech v Bille.

Spolupracujeme s: