Vaše poloha:
Starbucks přichází na Pražský hrad: Káva v historickém prostředí
(Foto: starbucks.com)
Starbucks přichází na Pražský hrad: Káva v historickém prostředí
(Foto: starbucks.com)

06.01.2024

Starbucks přichází na Pražský hrad: Káva v historickém prostředí

Společnost Starbucks nově otevřela pobočku v těsném sousedství katedrály sv. Víta na Pražském hradě. Jedná se již o druhou pobočku v blízkosti Pražského hradu.

 

Síť kaváren Starbucks se rozrostla o pobočku na Pražském hradě. Kavárna je umístěna v blízkosti katedrály sv. Víta na nádvoří historické budovy Nového proboštství na náměstí U Svatého Jiří. Jedná se přitom již o druhou pobočku společnosti Starbucks v blízkosti Pražského hradu. Dosud se v okolí nacházela pouze pobočka na pomezí ulice Ke Hradu a Hradčanského náměstí naproti Salmovskému paláci, odkud je možné vidět na hlavní bránu se sousoším Souboje titánů.

 

Kavárenský řetězec Starbucks se tak dostal do samotného středu památky UNESCO. Nové probošství, jehož součástí je i nově otevřená kavárna,  se v rámci vyrovnání státu s církvemi Pražské kapitule vrátilo v roce 2016, a následně prošlo nákladnou rekonstrukcí. Historická novogotická budova vznikla v letech 1877 až 1878 podle plánů architekta Josefa Mockera.

 

Kavárna se pyšní moderním designovým interiérem ve světlých přírodních barvách. S rozlohou 302 metrů čtverečních se nejedená o příliš velkou pobočku, což však kompenzuje její naprosto unikátní poloha. Kavárna poskytne návštěvníkům celkem 54 míst k sezení, dalších 72 míst pak přidá otevření letní zahrádky. Součástí vybavení kavárny jsou i digitální menuboardy, které umožňují zákazníkům rychlé a pohodlné objednání, a které se budou postupně rozšiřovat i do dalších poboček.

 

„Lokalita Pražského hradu je pro nás splněným snem a také velkým závazkem. Neopakovatelná historická atmosféra posune kávový zážitek ve Starbucks na zcela novou úroveň. Věřím, že naši věrní zákazníci i zahraniční turisté budou nadšeni stejně jako my,” uvedl Grzegorz Kazmierczak, regionální provozní ředitel Starbucks pro ČR a Slovensko.

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Obchodní dům Máj znovu ožívá: Co nového přinese jeho červnové otevření?

Blíží se dlouho očekávané otevření obchodního domu Máj. Veřejnost se tak může těšit na nespočet obchodů, špičkovou gastronomii, zábavní park, galerii i kavárnu s vyhlídkou.

Zelenější nákupy v PENNY: Ždírec se pyšní nejmodernější a ekologickou prodejnou

Ve Ždírci nad Doubravou na Vysočině začíná sloužit zákazníkům zcela nová celodřevěná prodejna PENNY Market, která se pyšní titulem nejekologičtější diskontní prodejny v České republice. Tato inovativní stavba je díky moderním a šetrným technologiím zcela energeticky soběstačná. Vybavena vlastní fotovoltaickou elektrárnou a speciálním čerpadlem, dokáže efektivně využívat zbytkové teplo z mrazicích a chladicích boxů, čímž eliminuje potřebu vytápění z vnějších zdrojů. Navíc, díky progresívnímu systému vytápění a chlazení, který zahrnuje nejnovější technologie pro optimalizaci chodu chladicích boxů a čidla schopná reagovat na neuzavřené skleněné dveře, se zákazníci mohou těšit na příjemný nákupní zážitek za každé situace.

Billa v novém kabátě: Představuje žlutobílou vizuální identitu a komunikaci

Billa právě prochází významnými změnami, které zahrnují nejen novou strategii, ale i revoluci ve vizuálním stylu a komunikaci. S novým heslem " To dobré začíná u nás" přichází Billa s novým designem, který se odvíjí od kombinace žluté a bílé barvy, a to nejen v prostorách prodejen, ale i v celkovém vnímání značky.

Nová chuť jara v Bageterie Boulevard: 60 provozoven a menu od francouzského kulinářského génia

Bageterie Boulevard otevřela již šedesátou provozovnu, tentokrát v českých Siřejovicích. Řetězec navíc představuje nové jarní Chef Menu inspirované francouzskou kuchyní.

Rozšíření menu v McDonald’s: Kuřecí pokrmy a kvalitní káva na prvním místě

McDonald's se letos nezaměřuje pouze na hamburgery, chce přidat rozsáhlejší kuřecí nabídku a vylepšit svou kávu. Současně se snaží zrychlit své expanzní snahy na domácím trhu.

Bezpečnostní varování: Obaly z Lidlu, Alberta a kelímky Starbucks obsahují toxické látky

Varování ohledně obsahu toxických látek v obalech od potravin, včetně opakovaně použitelných kelímcích od Starbucks a dalších značek, je naléhavé. Nový průzkum Arniky odhalil přítomnost škodlivých UV stabilizátorů, což vyvolává obavy ohledně zdravotních rizik a dopadů na životní prostředí.

Primark rozšiřuje svou síť: Praha Zličín se dočká nové prodejny

V příštím finančním roce plánuje Primark rozšířit své působení o další prodejnu v Praze, což bude již druhá v hlavním městě a celkově třetí v České republice. Tato novinka je dalším důležitým krokem v expanzi tohoto maloobchodního giganta do střední a východní Evropy. Primark zároveň oznamuje svůj záměr otevřít další prodejnu v polské Bydhošti.

Prostornější a modernější: Decathlon se stěhuje do Homeparku Zličín

Známý řetězec Decathlon se z nákupního centra Metropole Zličín přestěhoval do areálu Homepark Zličín. Nyní nabízí rozlehlou prodejní plochu 4 000 metrů čtverečních plnou inovací, specializovaných oddělení a moderních technologií. Připojte se k nám na prohlídku této revoluční prodejny, která nejenže získala prestižní ocenění Visa Czech Top Shop, ale také posouvá standardy zákaznického servisu na zcela novou úroveň.

BonVeno: Makro představuje novou éru maloobchodu

V dynamickém světě plném spěchu a neustálých výzev přichází na trh revoluční koncept od společnosti Makro Convenience Czechia. BonVeno, nová síť sousedských prodejen, je stvořena s cílem přinést zákazníkům pohodlný, čerstvý a rychlý zážitek z nákupu.