Vaše poloha:
Budoucnost nakupování: Lidl přichází s digitálními cenovkami
(Foto: lidl.cz)
Budoucnost nakupování: Lidl přichází s digitálními cenovkami
(Foto: lidl.cz)

30.05.2023

Budoucnost nakupování: Lidl přichází s digitálními cenovkami

Lidl zavede do konce listopadu digitální cenovky ve všech prodejnách. Ušetří tak práci zaměstnancům i tisíce tun papíru ročně.

 

Do konce letošního listopadu plánuje společnost Lidl instalovat ve všech svých tuzemských prodejnách digitální cenovky. Ty budou řízeny automaticky pomocí centrálního počítače. Nový systém ušetří práci zaměstnancům, a navíc pomůže snížit spotřebu papíru až o 3 000 tun ročně.

 

Úspora času i materiálu

 

Digitální cenovky vypadají jako běžné papírové, nabízí však nespočet výhod. A to jak pro zaměstnance prodejen, tak pro samotné zákazníky. Rozhodnutí o plošném zavedení digitálních cenovek na území celé ČR vyšlo z pozitivního hodnocení pilotního projektu. Ten probíhal od loňského listopadu, kdy byly v pražské prodejně v ulici Nárožní instalovány první cenovky tohoto typu. Dobré výsledky projektu odstartovaly instalaci digitálních cenovek ve všech skladech. V následujících měsících se pak nové cenovky objeví i v prodejnách.

 

Díky centrálnímu systému bude možné všechny změny na cenovkách upravovat automaticky. Ať už tedy půjde o změnu ceny, složení, gramáže, či jiných parametrů, nebude již nutné tisknut nové papírové cenovky. Zaměstnancům tato změna ušetří až 400 hodin práce ročně. V průměru vymění jedna prodejna Lidl v průběhu roku přibližně 45 tisíc cenovek.

 

Upuštění od klasických papírových cenovek bude mít pozitivní vliv také na životní prostředí. Celková spotřeba ceníkového papíru ve všech prodejnách je asi 3 000 tun ročně. Díky digitálním cenovkám tedy řetězec ušetří tisíce tun papíru, a posune se opět blíže k udržitelnému podnikání.

 

 
 

 

Mohlo by Vás zajímat

Lidl Outlet balí kufry: Praha přichází o prodejnu, Morava slaví

Lidl Outlet v pražských Štěrboholech, který loni zaujal tisíce zákazníků nízkými cenami a výprodeji, brzy definitivně ukončí provoz. Prodejna končí během léta a celá outletová koncepce se přesouvá na Moravu. Co je důvodem tohoto kroku a kde nový Lidl Outlet vznikne?

BILLA jde příkladem: Konec papírových cenovek znamená více stromů a efektivnější nákupy

Velký český řetězec BILLA učinil významný krok směrem k udržitelnosti. Zcela zrušil papírové cenovky na všech svých prodejnách a nahradil je digitálními. Tímto krokem nejenže šetří životní prostředí, ale také zvyšuje efektivitu svých provozů a usnadňuje nákupy zákazníkům.

Lidl otevírá novou prodejnu ve Velkém Meziříčí: Na co se mohou zákazníci těšit?

Lidl přináší do Velkého Meziříčí novou prodejnu, která nabídne pohodlné nakupování v moderním interiéru, výhodné akce a možnost podpořit místní mateřskou školu. Slavnostní otevření 4. listopadu přinese speciální slevy, kolo štěstí a další překvapení.

Lidl modernizuje komunikaci: Začne rozesílat letáky přes WhatsApp

Chcete mít přehled o aktuálních akčních nabídkách v Lidlu? Stačí odebírat Lidl leták pohodlně a zdarma pomocí aplikace WhatsApp.

Gastronomický zážitek za dostupnou cenu: Lidl uvádí čerstvá jídla od Filipa Sajlera

Toužíte po výjimečném gastronomickém zážitku, ale nechcete utrácet? Lidl přichází s novou nabídkou čerstvých jídel od renomovaného šéfkuchaře Filipa Sajlera, která vám umožní pochutnat si na luxusních pokrmech za dostupné ceny. Tento nový sortiment je již k dispozici ve všech prodejnách Lidl a slibuje potěšit i ty nejnáročnější gurmány.

Ceny klesají: Lidl, Tesco a Penny odražejí sníženou DPH

Na rozhodnutí vlády České republiky o snížení DPH na vybrané potraviny o 3 %, hlásí velké obchodní řetězce, jako jsou Lidl, Tesco a Penny, výrazné snížení cen. Tento článek podrobně zkoumá, jak tato změna ovlivní nákupy běžného spotřebitele a jaké produkty budou mít největší slevy. 

Objevte výhody věrnostních programů a aplikací potravinových řetězců: Slevy, body a další benefity na dosah

Vstupte do světa věrnostních programů a aplikací potravinových řetězců, kde se otevírá seznam výhod. S těmito programy a aplikacemi máte příležitost získat slevy, sbírat body a využívat další exkluzivní benefity, které vám umožní maximalizovat hodnotu vašich nákupů. Připravte se tedy na objevování slev, bodů a dalších výhod, které vás čekají při každém nákupu.

Akce týdne u řetězců: Tři produkty, které stojí za to

Některé řetězce nabízejí top akce, které jsou skvělou příležitostí pro nákup zboží za velmi výhodné ceny. Tyto akce bývají obvykle krátkodobé a nabízejí slevy na určitou kategorii zboží. Pokud chcete využít takové akce, je důležité být včas informován a sledovat nabídky řetězců, které vás zajímají. Příklady řetězců, které nabízí top akce, jsou například Tesco, Albert, Lidl, Kaufland, nebo Globus. Tyto řetězce pravidelně nabízejí akce s velkými slevami, které jsou skvělou příležitostí pro nákup zboží za velmi výhodné ceny.

Billa pro své zákazníky trvale snižuje ceny

Maloobchodní řetězec Billa přináší v době silné inflace trvalé snížení cen po celém Česku u vybraných výrobků. Zákazníci tuto změnu pocítí u většiny základních potravin a spotřebního zboží.

Změna je život: Lidl bude mít nový vzhled letáku

Lidl se rozhodl udělat změnu ve vzhledu svých letáků, které jsou pro mnoho zákazníků důležitým zdrojem informací o aktuálních nabídkách a slevách. Nový vzhled letáku má být modernější a přehlednější, aby byl pro zákazníky co nejvíce užitečný.

Spolupracujeme s: