Vaše poloha:
Plzeňský Prazdroj inovuje: Představuje Proud, ležák s nižším obsahem alkoholu pro novou generaci
(Foto: pazdroj.cz)
Plzeňský Prazdroj inovuje: Představuje Proud, ležák s nižším obsahem alkoholu pro novou generaci
(Foto: pazdroj.cz)

21.02.2024

Plzeňský Prazdroj inovuje: Představuje Proud, ležák s nižším obsahem alkoholu pro novou generaci

Plzeňský Prazdroj, dlouholetý průkopník českého pivovarnictví, reaguje na měnící se preference mladé dospělé generace a uvádí na trh nový, moderní český ležák s lehkou chutí a nižším obsahem alkoholu. Nový ležák s názvem Proud je navržen tak, aby oslovil široké spektrum konzumentů, včetně těch, kteří preferují nápoje s nižším obsahem alkoholu a lehkou, dobře pitelnou chutí.

 

Proud se zaměřuje na kombinaci vlastností, které dnešní mladá generace vyžaduje od svého oblíbeného piva. Jeho lehká chuť a nižší obsah alkoholu odpovídají trendům, které ukazují, že stále více spotřebitelů preferuje nápoje s menším množstvím alkoholu. Nový ležák nabízí osvěžující alternativu s nižší hořkostí, která osloví i ty, kteří se zatím k tradičním pivům příliš nepřiklánějí.

 

Proud se vyznačuje nižší hořkostí, pouze 18 IBU, což je výrazně méně než u běžných českých ležáků, kde se hořkost pohybuje kolem 30 IBU. S obsahem alkoholu pouze 3,9 % nabízí Proud svým konzumentům chuťovou plnost a dobrou pitelnost typickou pro český ležák, avšak s lehčím dozníváním.

 

Výzkumy ukazují rostoucí trend mladých dospělých, kteří preferují nápoje s nižším obsahem alkoholu a lehkou chutí. Studie naznačují, že mnozí z nich mají problém s vysokou hořkostí tradičního piva, což Proud adresuje svou mírnější chutí a nižším obsahem alkoholu. „Zatímco u starších spotřebitelů vidíme, že stále více preferují hořká piva a speciály, u mladší generace dospělých sledujeme pravý opak. Tito spotřebitelé vyhledávají lehčí, méně hořké nápoje s nižším obsahem alkoholu. Zároveň si ale s konzumací spojují zážitky a očekávají, že to, co pijí, a s čím se navenek ukazují, bude dobře vypadat. Ať už se jedná o lahvičku, kterou si vezmou do ruky, nebo způsob, jakým jim bude pivo naservírováno v jejich oblíbeném podniku. To všechno jsou aspekty, které jsme při plánování a uvádění nového ležáku zohledňovali,“ vysvětluje Jakub Marek, marketingový manažer prémiových piv Plzeňského Prazdroje. V roce 2015 si tradiční pivo alespoň jednou měsíčně dopřávalo 56 % spotřebitelů ve věku 18–30 let, zatímco v minulém roce tento podíl klesl na 44 %.

 

Proud je nejen o chuti, ale i o vzhledu. Moderní design etikety a průhledné třetinkové lahve podtrhuje jeho mladistvý a inovativní charakter, kterým si získává přízeň moderní generace pivních konzumentů. Proud bude k dostání převážně ve vratných třetinkových lahvích, které nejen skvěle vypadají, ale chrání i chuť piva před negativními vlivy světla. Plzeňský Prazdroj plánuje postupnou expanzi Proud na trh, aby co nejvíce lidí mohlo vychutnat tuto novou pivní lahůdku.

 

Nový ležák Proud bude postupně dostupný v řetězcích Tesco, Albert, Billa, Globus a také v internetových obchodech Rohlík a Košík. V akčních týdnech se objeví i v nabídkách řetězce Lidl. Pro ty, kteří preferují čepované pivo, bude Proud k dostání ve vybraných restauracích a podnicích od března tohoto roku.

 

Plzeňský Prazdroj se vždy zavazuje k odpovědnému podnikání a inovacím v oblasti životního prostředí. Nový Proud není výjimkou. Značka se pyšní oceněními získanými v oblasti inovací a udržitelnosti, což reflektuje její závazek k trvalému rozvoji a ochraně životního prostředí. Nový ležák Proud je nejen novinkou na pivním trhu, ale i výzvou k proměně tradičních pivních preferencí. S lehkou chutí a nižším obsahem alkoholu se stává skvělou volbou pro všechny, kteří hledají osvěžující a moderní alternativu k tradičním pivům.

 

 

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Kofola vstupuje do světa piva: Co to znamená pro český trh?

Kofola, známá nápojářská společnost s bohatou historií a významem na trhu, nedávno oznámila akvizici většinového podílu ve společnosti Pivovary CZ Group, což přináší zásadní změny do českého pivního průmyslu. Tato strategická koupě umožní Kofole vstoupit do nového segmentu s významným exportním potenciálem a poskytne jí příležitost využít své know-how v oblasti podnikání, distribuce a marketingu.

Objevte nový Radegast Ratar: Vylepšená receptura pro nezapomenutelné chvíle

Pivovar Radegast přichází s novinkou pro milovníky piva – Ratar s vylepšenou recepturou. Tato nová verze nabízí hořký ležák, který exceluje svou chutí a přináší nezapomenutelné okamžiky u každého doušku. Pojďte s námi prozkoumat příběh vývoje této výjimečné lahůdky a objevte, co nového přináší do světa pivních zážitků.

Ceny piva stoupají: Hospody a zákazníci platí cenu za inflaci a rostoucí náklady

Nadcházející měsíce mohou být pro milovníky piva trochu hořké. Pivovar Budějovický Budvar oznámil, že v listopadu nebo v prosinci zvýší ceny piva v rozmezí pěti až osmi procent. To znamená, že návštěvníci hospod si připlatí za čepované pivo o korunu více, zatímco ti, kteří si kupují pivo v obchodě, zaplatí o korunu až dvě více za balenou variantu.

Krušovice rozšiřuje svou nabídku o nový ležák Bohém

Krušovice uvádí na trh svou nejnovější senzaci – ležák s názvem Bohém. Recepturu nového prémiového ležáku jsme ladili dlouhé měsíce.

Pivovar Radegast vaří první pivo ze vzdušné vlhkosti: Inovace ČVUT v boji proti nedostatku vody

Pivovar Radegast v Nošovicích poprvé uvařil Radegast Futur, pivo z vody získané ze vzdušné vlhkosti. Pro výrobu využil přístroj EWA vyvinutý na ČVUT. Limitovaná várka tohoto ležáku s vysokou hořkostí má pouze 200 litrů, do maloobchodního prodeje proto nepůjde.

Nový projekt Pro Chmel má pomoci českému chmelu

Současné globální změny klimatu nesvědčí chmelu, jehož produkce v posledních letech značně kolísá. Se zajištěním optimálních podmínek pro růst rostlin má nyní pomoci projekt Pro Chmel. Díky umělé inteligenci tak snad bude v blízké budoucnosti možné odhadovat nutnost závlahy a hnojení tak, aby rostliny chmelu prosperovali a zvýšila se tak i kvalita našeho piva.

COVID přesunul pivo ze sklenice do lahví

Pandemie koronaviru vnesla do našich životů celou řadu změn. K změnám došlo i v chování spotřebitelů, kteří díky pandemii raději dávají přednost pivu v lahvích a plechovkách před točeným pivem.

Těžká rána pro pivo v pandemii

Již přes rok žijeme pod vlivem pandemické krize. Velké ztráty výdělku různých podniků už nejsou nic neobvyklého. Jak jsou na tom pivovary? Pivovarům klesá prodej piva až o desítky procent kvůli koronavirové pandemii.

Revoluce v nakupování: Penny a Wolt spojují síly a nabízí dovoz potravin až domů

Už vás nebaví trávit hodiny v přeplněných supermarketech? Máte rádi pohodlí a flexibilitu? Pak pro vás máme skvělou zprávu! Řetězec Penny se spojil s rozvozovou platformou Wolt a nyní vám nabízí možnost nechat si potraviny z Penny dovézt až domů. V tomto článku se dozvíte, jak tato revoluční služba funguje, jaké jsou její výhody a kde je dostupná.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na LAGRIS RÝŽE BASMATI 500 G

Společnost BILLA s.r.o. preventivně stáhla z prodeje produkt LAGRIS RÝŽE BASMATI 500 G z důvodu podezření na přítomnost chlorpyrifosu-methylu, což je insekticid, který může představovat riziko pro zdraví.