24.02.2022
Lidl otevře novou prodejnu v ulici Na Příkopě!
Německý řetězec Lidl otevře v Pražské ulici Na Příkopě novou atypickou prodejnu v historické budově bývalé Československé obchodní banky.
Společnost Lidl Česká republika má v plánu otevřít v Praze novou prodejnu. Tentokrát se ale nebude jednat o typizovanou prodejnu, jak je známe z celého území Česka. Prodejna se bude nacházet v bývalé budově Československé obchodní banky v ulici Na Příkopě. Půjde o atypickou prodejnu zasazenou do této historické budovy. „Zasazení prodejny do těchto unikátních prostor je pro nás výzvou a věříme, že nová prodejna zjednoduší život především rezidentům přilehlých čtvrtí, ale také zaměstnancům a návštěvníkům centra hlavního města, kteří nemají ve svém bezprostředním okolí přístup k obchodu s potravinami,“
Ulice Na Příkopě je dle poradenské společnosti Cushman & Wakefield osmnáctou nejdražší ulicí světa a jde o nejdražší ulici v zemích Visegrádské čtyřky.
Prodejna bude mít plochu 1 140 m² a bude mimo jiné vybavena samoobslužnými pokladnami. „Naším cílem je co nejvíce zjednodušit a zrychlit nákup našim zákazníkům a věříme, že právě v této prodejně budou samoobslužné pokladny i z prostorových důvodů správnou volbou,“ doplňuje Tomáš Myler.
Nepůjde o první atypickou prodejnu provozovanou Lidlem v Česku. Kupříkladu loni společnost v Brně na Malinovského náměstí otevřela dvoupatrovou prodejnu v památkově chráněné funkcionalistické budově c třicátých let minulého století.
Předpokládané datum otevření prodejny je polovina roku 2022. Přesné datum bude upřesněno v nejbližší době.
Společnost Lidl Česká republika u nás v minulém roce otevřela 26 nových prodejen a další dvě modernizovala. V expanzi pak má v plánu pokračovat i v roce 2022.
„Stále hledáme vhodné lokality pro výstavbu nových prodejen. Prozatím máme ve výstavbě sedm nových prodejen s termínem dokončení v roce 2022,“ uvádí Tomáš Myler, tiskový mluvčí Lidlu.
Mohlo by Vás zajímat
Objevte výhody věrnostních programů a aplikací potravinových řetězců: Slevy, body a další benefity na dosah
Vstupte do světa věrnostních programů a aplikací potravinových řetězců, kde se otevírá seznam výhod. S těmito programy a aplikacemi máte příležitost získat slevy, sbírat body a využívat další exkluzivní benefity, které vám umožní maximalizovat hodnotu vašich nákupů. Připravte se tedy na objevování slev, bodů a dalších výhod, které vás čekají při každém nákupu.
Budoucnost nakupování: Lidl přichází s digitálními cenovkami
Lidl zavede do konce listopadu digitální cenovky ve všech prodejnách. Ušetří tak práci zaměstnancům i tisíce tun papíru ročně.
Změna je život: Lidl bude mít nový vzhled letáku
Lidl se rozhodl udělat změnu ve vzhledu svých letáků, které jsou pro mnoho zákazníků důležitým zdrojem informací o aktuálních nabídkách a slevách. Nový vzhled letáku má být modernější a přehlednější, aby byl pro zákazníky co nejvíce užitečný.
Lidl neumožní prodej živých kaprů před svými prodejnami
Blíží se Štědrý večer a to znamená nákup kapra na štědrovečerní večeři. Řetězec Lidl se ale rozhodl, že od tohoto roku zruší prodej živých kaprů u jejich prodejen.
Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu
Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.
Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne
Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.
Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace
Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.
Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko
Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.
Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu
Prodejny značky Esprit se mění na multibrandové obchody Catches. První prodejnu nové značky najdete v OC Palladium.
Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole
Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.