Vaše poloha:
Lidl a dm drogerie se účastní kampaně: Leden bez masa
(Foto: canva.com)
Lidl a dm drogerie se účastní kampaně: Leden bez masa
(Foto: canva.com)

19.01.2023

Lidl a dm drogerie se účastní kampaně: Leden bez masa

Vyzkoušejte výzvu ProVeg Veggie Challenge a pomozte snížit spotřebu výrobků živočišného původu! Rostlinné stravování prospívá našemu zdraví, pomáhá v boji se změnou klimatu a podporuje udržitelné využívání přírodních zdrojů. Zapojte se tedy i vy…

 

Společnost dm a řetězec Lidl se staly partnery třicetidenní výzvy ProVeg Veggie Challenge. Jejím cílem je mimo jiné snížení spotřeby živočišných produktů a seznámení zákazníků s výhodami rostlinné stravy. Výzvu pořádá organizace ProVeg Česko jako obdobu rozšířené výzvy Veganuary.

 

Veggie Challenge v Lidlu

 

Účastníci výzvy ProVeg v Lidlu si mohou vybrat jednu ze tří základních variant stravování. Konkrétně se jedná o veganskou a vegetariánskou stravu a dále stravu se sníženým množstvím masa. Pro snadnější start je zákazníkům k dispozici také osobní koučka, která zodpoví všechny dotazy a vysvětlí případné nejasnosti.

 

Registrovaní účastníci získají zdarma recepty, rady a další tipy, které přechod na rostlinnou stravu usnadní. Součástí kampaně jsou také informace o tom, kolik oxidu uhličitého, půdy, vody či zvířecích životů rostlinná strava ušetří. Dále se zákazníci mohou seznámit s přínosy bezmasé stravy pro tělo nebo se dozvědět více o jejím významu v boji proti změnám klimatu. Rostlinná strava také podporuje zachování biologické rozmanitosti a přispívá k udržitelnějšímu využívání přírodních zdrojů.

 

Společnost Lidl je partnerem výzvy již druhým rokem. Během předešlého ročníku tak registrovaní zákazníci Lidlu pomohli ušetřit 858 zvířecích životů, 13 tun oxidu uhličitého, přes 113 tisíc hektolitrů vody a více než 21 tisíc metrů čtverečních půdy.

 

Většinu rostlinných alternativ nejen pro vegany a vegetariány Lidl sjednocuje pod privátní značkou Vemondo. Tu Lidl používá ve všech zemích, ve kterých působí, rostlinnou stravu si tedy můžete dopřát i v zahraničí bez zdlouhavého hledání. Vybrané produkty jsou pak označeny mezinárodní ochrannou známkou (V-label), která zákazníkům nákup dále usnadňuje. Rostlinné produkty jsou tedy přehledně označené a viditelné na první pohled.

 

Řetězec Lidl výzvu ProVeg Veggie Challenge podporuje mimo jiné i prostřednictvím svého sortimentu s širokým výběrem rostlinných produktů. Stálý sortiment je navíc pravidelně zpestřován akčními nabídkami, z nichž další se zákazníci dočkají již koncem ledna. Zákazníci si mohou vybrat z široké nabídky produktů, mezi které patří např. rostlinné nápoje, vegangurty, pomazánky, saláty, veganské mleté, hamburger, hummus či tofu. Stálou nabídku rostlinných produktů značky Vemondo pak nově doplní i mnoho dalších výrobků jako jsou veganské klobásky, gyros, či kuličky.

 

 
 

Veggie Chalenge v dm

 

Společnost dm se letos taktéž zapojila do Veggie Challenge. Tuto výzvu realizuje organizace ProVeg Česko, se kterou společnost dm dlouhodobě spolupracuje. Společnost dm zákazníkům nabízí veganskou kosmetiku (kosmetiku bez složek živočišného původu) a mnoho produktů zdravé výživy. V rámci celého sortimentu si zákazníci mohou zakoupit přes 2,5 tisíce veganských produktů. Nově je sortiment doplněn o 18 veganských produktů privátní značky dmBio.

 

Společnost se  mimo jiné snaží podporovat udržitelné využívání zdrojů a ochranu zvířat. Zákazníci proto v prodejnách najdou široký sortiment výrobků z ekologického zemědělství, recyklovaných surovin či právě pouze z rostlinných produktů. Pro lepší orientaci zákazníků jsou tyto výrobky označeny nápisem bio, vegan, či bez lepku na zelené cenovce.

 

Výzva Vegenuary

 

Lednová výzva Vegenuary motivuje mnoho lidí ke snížení využívání živočišných produktů. Zároveň přibližuje život veganů ostatním a upozorňuje na výhody rostlinné stravy. Od svého založení v roce 2014 láká rostoucí počet lidí, za minulý rok již přes 629 tisíc. Poptávka po rostlinných produktech však roste nejen v lednu  a za minulý rok tak dm drogerie markt zaznamenala o 17 procent větší množství prodaných veganských produktů oproti roku 2021.

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Testujeme privátní značky: přivítejte jaro s výrobky Pikok, Pilos a Alesto (Lidl)

Je tady osmý díl seriálu, ve kterém vám představujeme zajímavé výrobky privátních značek. Tentokrát se podíváme do prodejen největšího řetězce na našem trhu, a protože začíná jaro, produkty jeho značek Pikok, Pilos a Alesto použijeme v několika svěžích jarních receptech.

Drogerie dm přináší revoluci v nakupování: Začíná testovat výdejní boxy

Společnost dm drogerie markt přichází s novinkami, které mají zákazníkům zjednodušit a zpříjemnit nákupy. Jedná se o službu expresního vyzvednutí i možnost využít samoobslužné výdejní boxy.

Bezpečnostní varování: Obaly z Lidlu, Alberta a kelímky Starbucks obsahují toxické látky

Varování ohledně obsahu toxických látek v obalech od potravin, včetně opakovaně použitelných kelímcích od Starbucks a dalších značek, je naléhavé. Nový průzkum Arniky odhalil přítomnost škodlivých UV stabilizátorů, což vyvolává obavy ohledně zdravotních rizik a dopadů na životní prostředí.

Pohodlnější nakupování v dm drogerii: Spouští službu Scan & Go

Dm drogerie markt spouští službu Scan&Go, jako první ji mohou vyzkoušet zákazníci v Českých Budějovicích.

Nepřekonatelný Lidl: Jak se stal nejoblíbenějším potravinářským řetězcem v Česku a na Slovensku?

Někteří analytici a odborníci zaměřující se na potravinářský průmysl tvrdí, že obchodníci často zvyšují ceny nad míru inflace. Nicméně, nedávná analýza od slovenské společnosti FinStat ukazuje na překvapivě jiný výsledek.

Ceny klesají: Lidl, Tesco a Penny odražejí sníženou DPH

Na rozhodnutí vlády České republiky o snížení DPH na vybrané potraviny o 3 %, hlásí velké obchodní řetězce, jako jsou Lidl, Tesco a Penny, výrazné snížení cen. Tento článek podrobně zkoumá, jak tato změna ovlivní nákupy běžného spotřebitele a jaké produkty budou mít největší slevy. 

Lidl přináší novinku: 50 Kč sleva za dlouhé čekání v řadě

Společnost Lidl Česká republika má v úmyslu odškodnit své zákazníky za eventuální delší čekání v řadě u pokladen. V případě, že doba strávená ve frontě překročí pět minut, zákazníkům bude náležet sleva ve výši 50 korun z celkové částky svého aktuálního nákupu.

Prosciutto Crudo v ohrožení: Potravinářská inspekce odhalila alarmující nedostatek masa

Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) se intenzivně věnuje kontrolám nejen bezpečnosti, ale také jakosti potravin v tržní síti a aktuálně zakázala šarži sušené šunky prosciutto crudo z dovozu s cca o čtvrtinu nižším obsahem masa oproti informaci na obalu.

Lidl vítá seniory: Speciální týden slev a akcí na vybraný sortiment

Lidl přichází s radostnou zprávou pro seniory nad 65 let. V nadcházejícím týdnu připravil pro tuto věkovou skupinu speciální akci, která zaručuje 10% slevu na vybrané produkty. Tato iniciativa je součástí snahy Lidlu o podporu svých zákazníků a nabízení dostupných cenových možností.

Stažení produktu z Lidlu: Aktuální informace o lesním medu

Čestín, 11. 9. 2023 - Společnost MEDOKOMERC s.r.o. byla nedávno nucena přijmout preventivní opatření kvůli ochraně spotřebitelů. Konkrétně jde o stahování výrobků „Med lesní“ o hmotnostech 500 g a 900 g, které mají datum minimální trvanlivosti 21. 3. 2025, 4. 4. 2025 a 15. 5. 2025, a které byly dodávány společností MEDOKOMERC s.r.o.