Vaše poloha:
Billa se ve věrnostní kampani spojuje s OMV
(Foto: billa.cz)
Billa se ve věrnostní kampani spojuje s OMV
(Foto: billa.cz)

14.07.2023

Billa se ve věrnostní kampani spojuje s OMV

Billa potěší všechny řidiče. Startuje novou věrnostní kampaň, ve které se spojuje se sítí čerpacích stanic OMV. Zákazníci tak mohou získat slevu na pohonné hmoty, mycí program Top či voucher na nákup v prodejnách Billa.

 

Billa se v nové věrnostní kampani spojuje se sítí čerpacích stanic OMV a představuje tak nové výhody pro členy Billa Bonus Clubu a OMV MyStation klubu. Zákazníci tak mohou při nákupu v prodejnách Billa získat slevu u čerpacích stanic OMV a naopak. Akce se vztahuje na benzín i naftu a taktéž na mycí program Top. Zákazníci, kteří natankují u OMV alespoň 30 litrů paliva, pak mají navíc možnost získat slevový voucher v hodnotě 50 Kč na nákupy v obchodech Billa. Akce trvá od 3. července do 31. srpna na vybraných čerpacích stanicích OMV a v prodejnách Billa.  

 

Jak se zapojit?

 

Zákazníci se mohou do nové kampaně zapojit jednoduše tím, že do 31. července nakoupí v prodejnách Billa nákup v hodnotě alespoň 500 korun a předloží svou Billa Bonus Club kartu. Za to obdrží slevový poukaz, který lze vyžít do 31. srpna na vybraných čerpacích stanicích OMV. Za jeden nákup v prodejnách Billa je možné získat maximálně jeden slevový poukaz OMV k čerpací stanici OMV bez ohledu na to, kolikrát hodnota nákupu překročila částku 500 Kč. Samotná sleva činí 2 Kč/l na základní palivo, 3 Kč/l na prémiové palivo nebo 50 procent na mycí program Top. Slevu na mycí program je možné uplatnit samostatně, ale i se slevou na vybrané palivo.  Pro uplatnění slevového poukazu jej stačí předložit před samotným placením na pokladně. V případě, že mají zákazníci zájem také o využití slevy na mycí program Plus, musí informovat obsluhu.

 

Na čerpacích stanicích OMV obdrží zákazníci za natankování alespoň 30 litrů pohonných hmot slevový voucher v hodnotě 50 Kč na nákupy v prodejnách Billa. Slevový voucher je možné uplatnit pouze pro nákupy v hodnotě na 500 Kč. Platnost voucheru je do konce července. Slevu mohou zákazníci uplatnit pouze se zákaznickou kartou v mobilní aplikaci OMV MyStation. Tu si mohou zájemci zdarma stáhnout v Appstore nebo Google Play. Každý slevový poukaz lze uplatnit pouze jednou spolu se zákaznickou kartou v mobilní aplikaci. Slevu nelze kombinovat s žádnou další slevou nebo zvýhodněním.

 

Více o kampani

nebo

OMV MyStation

 

 „Do našich prodejen se mnoho zákazníků dopravuje osobními vozy, a to zejména při cestách za většími rodinnými nákupy. Věříme proto, že nejen je tato akce potěší a zpříjemní jim nakupování,“ uzavírá Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí Billa.

 

 
 

Mohlo by Vás zajímat

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Buďte jako včelky: Billa odstartovala věrnostní kampaň „Včelí olympiáda", stačí sbírat nálepky

Billa nedávno rozjela novou věrnostní kampaň nazvanou „Včelí olympiáda“. S touto inovativní iniciativou, která vzbuzuje zájem v celé České republice, přichází možnost získat plyšové sportovní včely se značnou slevou. Kampaně se můžete zúčastnit sbíráním samolepek, které jsou k dispozici při nákupech v Bille.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na LAGRIS RÝŽE BASMATI 500 G

Společnost BILLA s.r.o. preventivně stáhla z prodeje produkt LAGRIS RÝŽE BASMATI 500 G z důvodu podezření na přítomnost chlorpyrifosu-methylu, což je insekticid, který může představovat riziko pro zdraví.

BILLA rozšiřuje dosah: Nová aplikace přináší e-shop více než milionu domácností

Od uvedení e-shopu do ostrého provozu minulý rok v září se na něj pravidelně obrací více než 30 000 zákazníků. Ti provedli již více než 150 000 objednávek, přičemž 70 % z nich se stává pravidelnými zákazníky. Nyní společnost BILLA představuje novou mobilní aplikaci, která má usnadnit nakupování ještě více. Kromě toho rozšiřuje rozvozové služby o dalších 75 tisíc adres, což znamená, že své služby může nabídnout více než 1 milionu domácností.

Zásilkovna spouští lákavou kampaň „Moje srdcovka“: Co vás čeká?

Doručovací služba Zásilkovna upevňuje svou pozici na trhu pomocí kampaně „Moje srdcovka“. Jak bude propagační akce probíhat?

Kde najdete TOP produkty v akci?

V současné době, kdy ceny potravin neustále rostou, se každý snaží najít způsoby, jak maximalizovat úspory. Obchodní řetězce si tohoto trendu jsou vědomy a reagují na něj nabídkou různých akcí a slev na své produkty, aby vyhověly požadavkům svých zákazníků a umožnily jim výhodnější nákupy.

Billa v novém kabátě: Představuje žlutobílou vizuální identitu a komunikaci

Billa právě prochází významnými změnami, které zahrnují nejen novou strategii, ale i revoluci ve vizuálním stylu a komunikaci. S novým heslem " To dobré začíná u nás" přichází Billa s novým designem, který se odvíjí od kombinace žluté a bílé barvy, a to nejen v prostorách prodejen, ale i v celkovém vnímání značky.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na Cookies sušenky K-Classic a Billa Premium

Přinášíme vám důležité informace o stažení dvou populárních typů cookies sušenek, které byly nedávno staženy z prodeje v řetězcích Kaufland a Billa. Důvodem jsou preventivní opatření kvůli možnému výskytu cizích kovových předmětů v produktech.

Billa club vylepšila svou aplikaci, kde věrní zákazníci najdou více výhod při nákupu

Billa přichází s inovativním způsobem, jak ještě více odměňovat své věrné zákazníky. Nová verze aplikace Billa Club slibuje rozšíření výhod a možností pro členy, kteří tak získají přístup k atraktivním slevám a akčním nabídkám. Jaké novinky přináší tato aktualizace?

Vaření s Penny: Získejte kuchyňské výrobky v nové věrnostní kampani

Penny se v nové věrnostní kampani zaměřilo na všechny milovníky vaření. Řetězec proto nabídne zákazníkům ucelenou řadu nádobí a elektrických spotřebičů do kuchyně značky Vivess se slevou až 66 %. Kampaň potrvá až do 3. dubna 2024.