Vaše poloha:
Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko
(Foto: idnes.cz)
Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko
(Foto: idnes.cz)

11.04.2024

Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko

Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.

 

Co se v článku dozvíte?

  • Nová identita a expanze
  • Výhody pro zákazníky
  • Celková transormace

 

 

 

Nová identita a expanze

 

Zavedení fialového loga a redesign webu signalizují strategickou změnu v brandingu Košíku, která za cíl zvýraznit dynamiku a modernost značky. Vedle vizuálních změn se Košík také zaměřuje na zlepšení služeb a rozšíření své působnosti. Od počátku dubna 2024 rozšíří Košík své služby do 25 nových regionů v Česku, včetně České Lípy, Valašského Meziříčí a Hranic na Moravě. V květnu přibudou další města jako Frýdek-Místek a Karviná.

 

Paralelně s tím Košík pokračuje ve své zahraniční expanzi. Po tříletém testování na bulharském trhu, kde značka funguje pod názvem Kolichka.bg, se nyní připravuje na vstup na slovenský trh, který by mohl být zahájen již během letních prázdnin roku 2024.

 

Košík.cz

 

Výhody pro zákazníky

 

K dalším novinkám, které Košík zavádí, patří systém Multikupu, umožňující zákazníkům nakupovat vybrané produkty s množstevní slevou. Tato nová funkce nabízí průměrnou slevu 30 procent z běžné ceny produktů, což je výrazná úspora pro ty, kdo chtějí nakoupit více zboží najednou.

 

Celková transformace

 

Změna barvy vozového parku a uniform kurýrů na fialovou, doplněnou o broskvovou, zelenou a růžovou, dokončuje vizuální transformaci Košíku. Tato nová barevná paleta má odrazit svěží a inovativní přístup značky a zároveň ji jasně odlišit od konkurence.

 

 

Košík tímto posiluje svou pozici na trhu a ukazuje, že je připraven nejen reagovat na měnící se požadavky zákazníků, ale také aktivně expandovat a inovovat. S novým vzhledem, vylepšenými službami a expanzí do nových trhů Košík dokazuje, že je připraven otevřít novou kapitolu svého působení na maloobchodním trhu s potravinami.

 

(Foto: kosik.cz)

 

 

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Košík.cz dává moc zákazníkům: Vyberte si, co chcete ve slevě

Online supermarket Košík.cz dává zákazníkům možnost výběru zboží ve slevě. Reaguje tak na snížení HDP potravin.

Nárůst chalupářských nákupů: Košík zaznamenal závratné ztrojnásobení během letošního roku

Se slunečním létem se objevuje neodolatelný trend, který spojuje pohodlí a chuť strávit více času v oblíbené chalupě. Košík.cz oznámil ohromující nárůst nákupů doručovaných přímo až na práh těchto rekreantů, a to až třikrát více než v minulém roce. Co se za tímto fenoménem ukrývá?

Košík.cz se rozrůstá v Česku a nabízí nízké ceny i dopravu zdarma

Online supermarket Košík.cz přináší zákazníkům další vylepšení služeb. Mimo jiné slibuje zařazení nových regionů, rychlejší doručování objednávek, akční nabídky i pomoc handicapovaným.

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne

Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.

Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace

Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.

Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu

Prodejny značky Esprit se mění na multibrandové obchody Catches. První prodejnu nové značky najdete v OC Palladium.

Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole

Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.

Becherovka rozšiřuje svůj sortiment: Přichází s lákavou novinkou Orange & Ginger

Ochutnejte osvěžující nálož bylin i šťavnatého ovoce s novou Becherovkou Orange & Ginger.

Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje

Kofola, oblíbený nápoj s bohatou historií, prochází významnou proměnou, která zahrnuje jak nové logo, tak i design lahve, přinášející značce nový impuls do další éry. Tato změna, přestože se může zdát jednoduchá, vyžadovala sedm let intenzivní práce a zkoumání, které vedlo k vytvoření nové identity pro tento kultovní nápoj.