Vaše poloha:
Nový hráč na trhu: Allegro přichází do Česka s inovativní reklamní platformou
(Foto: akcniceny.cz)
Nový hráč na trhu: Allegro přichází do Česka s inovativní reklamní platformou
(Foto: akcniceny.cz)

08.08.2023

Nový hráč na trhu: Allegro přichází do Česka s inovativní reklamní platformou

Internetové tržiště Allgero v Česku spouští svou reklamní platformu Allegro Ads a tím zatraktivňuje své služby pro inzerující, kteří se tak mohou nejen zviditelnit, ale i vyhodnocovat účinnost své reklamní kampaně.

 

Nově spuštěné online tržiště Allegro.cz, které se na českém trhu objevilo v průběhu letošního května, nyní intenzivně expanduje a posiluje svou pozici na místním obchodním prostoru. Jedním z klíčových prvků pro obchodníky je nyní i nové Allegro Ads, reklamní platforma, jež umožňuje prodejcům propagovat své výrobky přímo na portálu Allegro. Prezentace nabídky Allegro.cz proběhla v rámci pondělního setkání s partnery, za přítomnosti vrcholového vedení. Polská společnost Allegro v minulém roce dokončila akvizici Mall.cz, WeDo a CZC.

 

Portfolio Allegro.cz zahrnuje rozsáhlou paletu více než dvaceti tisíc obchodů, které nabízejí více než 130 milionů produktových nabídek. Nabídka je pestře rozmanitá, zahrnující elektroniku, sportovní potřeby, knihy, módu, domácí vybavení, zdraví a krásu, zahradní potřeby, automobilové a motocyklové produkty a hračky. V oblasti střední a východní Evropy si společnost klade za cíl oslovit až 70 milionů zákazníků.

 

„Model online tržiště, který představujeme, podpoří růst české e-commerce a vytvoří živý ekosystém, z něhož budou těžit zákazníci i prodejci. Stavíme na zkušenostech a znalostech značek Mall i CZC a jsme přesvědčeni, že platforma motivuje díky svému pohodlí a výhodným cenám k online nakupování ještě více českých zákazníků,“ uvedl Roy Perticucci, CEO společnosti Allegro.

 

K 31. červenci byla spuštěna první markentingová kampaň s cílem přiblížit výhody Allegra zákazníkům. Opírá se přitom o známé prvky a zákaznickou základnu značky Mall.cz se sloganem Allegro je váš větší větší Mall.

 

Koncept „větší větší′ je kreativní a dobře zapamatovatelný způsob, jak ilustrovat naše ambice posunout český trh na novou úroveň, která disponuje větším výběrem, větším pohodlím i větším slevami. Rozhodli jsme se proto, že přizvání hrdiny značky Mall, Malvina, do našich spotů je tím nejlepším způsobem, jak naši novou značku přiblížit českým zákazníkům,“ komentuje Martin Komora, ředitel marketingu skupiny Allegro.

 

 

Allegro.cz

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Billa se snaží uspokojit poptávku: Rozšiřuje závozové oblasti svého e-shopu

E-shop řetězce Billa expanduje do nových okresů a doručuje tak do dalších 88 tisíc domácností. Zaváží tak kromě Prahy a Brna například do Mladé Boleslavi, Nymburku či Benátek nad Jizerou.

Obří polský e-shop Allegro vstupuje na český trh. Zákazníky chce lákat na nízké ceny

Na český trh vstupuje polské Allegro, jedno z největších internetových tržišť na světě. Zákazníky láká na široký výběr produktů i nízké ceny.

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne

Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.

Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace

Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.

Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko

Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.

Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu

Prodejny značky Esprit se mění na multibrandové obchody Catches. První prodejnu nové značky najdete v OC Palladium.

Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole

Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.

Allegro rozvíjí síť výdejních boxů v ČR: Budoucnost doručování je tady

Marketplace Allegro rychle roste a rozšiřuje svou tuzemskou síť výdejních boxů. Tzv. One Boxy budou konkurencí Alzy i Zásilkovny.

Becherovka rozšiřuje svůj sortiment: Přichází s lákavou novinkou Orange & Ginger

Ochutnejte osvěžující nálož bylin i šťavnatého ovoce s novou Becherovkou Orange & Ginger.