Vaše poloha:
Praha se stává městem, které nikdy nespí. Wolt se přizpůsobuje a začal NONSTOP rozvážet
(Foto: wolt.com)
Praha se stává městem, které nikdy nespí. Wolt se přizpůsobuje a začal NONSTOP rozvážet
(Foto: wolt.com)

04.09.2023

Praha se stává městem, které nikdy nespí. Wolt se přizpůsobuje a začal NONSTOP rozvážet

Wolt do Prahy přináší možnost nepřetržité rozvážky jídla, zboží a květin. Provozní doba rozvozu se tak stává neomezenou. Vše, co potřebujete, si můžete objednávat nonstop.

 

Nonstop dovoz jídla až ke dveřím

 

Finská technologická společnost Wolt zahajuje v Praze revoluční službu nepřetržité rozvážky z vybraných podniků. Dosud byly přitom rozvážky dostupné od sedmé hodiny ranní do půlnoci, respektive do jedné hodiny ranní v pátek a v sobotu. Tato inovativní platforma nyní nabídne Pražanům možnost objednávat si jídlo a další zboží kdykoliv, dokonce i v nočních hodinách, s průměrným doručením do 30 minut od zadání objednávky. Navíc, zákazníci se mohou spolehnout na nepřetržitou zákaznickou podporu, která je k dispozici 24/7.

 

Wolt.cz

 

„Intenzivně jsme pracovali na zpřístupnění doručení z podniků v Praze v režimu nepřetržité rozvážky a máme radost, že můžeme zákazníkům nabídnout možnost nechat si doručit jídlo, ale i další zboží prakticky neomezeně. Navíc chystáme zajímavé noční akce a speciální nabídky. Aktuálně si mohou zákazníci mezi 2. a 7. hodinou objednat s dopravou zdarma” popisuje Lenka Kmeťová, obchodní ředitelka českého Woltu. „V rámci zkušebního provozu se potvrdilo, že je největší poptávka v segmentu rychlého občerstvení – nejčastěji si lidé objednávali burgery a hranolky.” Dodává.

 

Tato nová služba je příjemnou zprávou pro všechny, kteří si oblíbili různé rychlé občerstvení, jako je KFC, Burger King, Pizza Hut a McDonald's. Wolt rozváží z těchto oblíbených restaurací až do brzkých ranních hodin, což znamená, že hladoví noční ptáci nebudou mít svá oblíbená jídla vždy nadosah. Pro ty, kteří preferují širší paletu chutí, Wolt nabízí také rozvoz z kebab stánků a dalších místních restaurací. Zákazníci mají možnost vybírat z mnoha různých možností a vychutnávat si svá oblíbená jídla i v pozdních hodinách.

 

Wolt Market

 

Jedním z významných kroků je také zahrnutí rozvážky potravin z Wolt Marketu. Tato služba, která původně nabízela doručení potravin pouze do půlnoci, nyní funguje nepřetržitě. To umožňuje zákazníkům nakupovat potraviny kdykoliv, ať už se vracejí z víkendového výletu. nebo si potřebují doplnit zásoby pro noční mlsání. Wolt Market se také vyznačuje širokým sortimentem, který obsahuje více než 5000 unikátních položek v mnoha pobočkách.

 

Pozadu nezůstává ani rozvoz květin

 

Zájemci o čerstvé květiny také nezůstávají stranou, protože Wolt zahrnul do své nabídky i doručení květin od Květiny Nonstop. To znamená, že můžete objednat nejen jídlo, ale i květiny k různým příležitostem, a to kdykoliv, ať už je den, či noc.

 

Nepřetržitá rozvážka Woltu přináší novou úroveň pohodlí a dostupnosti pro obyvatele Prahy. A díky spolupráci s nepřeberným množstvím restaurací, potravinových obchodů a květinářství se z této služby stává neocenitelný pomocník pro každodenní potřeby a chutě zákazníků. Wolt tak není jen další rozvozovou službou, ale spolehlivým partnerem pro ty, kteří očekávají kvalitní, pestrou a rychlou doručovací službu, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

 

 

Mohlo by Vás zajímat

BILLA rozšiřuje dosah: Nová aplikace přináší e-shop více než milionu domácností

Od uvedení e-shopu do ostrého provozu minulý rok v září se na něj pravidelně obrací více než 30 000 zákazníků. Ti provedli již více než 150 000 objednávek, přičemž 70 % z nich se stává pravidelnými zákazníky. Nyní společnost BILLA představuje novou mobilní aplikaci, která má usnadnit nakupování ještě více. Kromě toho rozšiřuje rozvozové služby o dalších 75 tisíc adres, což znamená, že své služby může nabídnout více než 1 milionu domácností.

Nákupy v Polsku: Kaufland a Biedronka zmrazí DPH do konce dubna

V Polsku došlo k obnovení pětiprocentní sazby DPH na základní potraviny. Supermarkety se však zdražení rozhodly pozdržet.

Boj proti plýtvání jídlem sílí: Penny rozšiřuje program Nesnězeno do 200 obchodů

Penny rozšiřuje počet prodejen, jež nabízí zvýhodněné balíčky potravin na platformě Nesnězeno. Nově tak můžete balíčky zakoupit v bezmála polovině poboček tohoto řetězce.

Tesco se zaměřuje na udržitelnost: Pizza bulky nebo baby brambory bojují s plýtváním už od dodavatelů

Tesco úspěšně bojuje s plýtváním potravinami. Jak se řetězci daří předcházet vzniku potravinového odpadu?

Košík.cz dává moc zákazníkům: Vyberte si, co chcete ve slevě

Online supermarket Košík.cz dává zákazníkům možnost výběru zboží ve slevě. Reaguje tak na snížení HDP potravin.

Balíčky čerstvých potravin: Globus mění hru ve světě nákupů

Hypermarket Globus testuje prodej balíčků čerstvých potravin „Zachraň mě“. Zákazníci tak mohou zakoupit nejméně tři kilogramy ovoce a zeleniny za pouhých 49 korun. Ve vybraných prodejnách Globus testuje také prodej balíčků dalších čerstvých potravin.

Penny a Wolt společně testují dovoz nákupu přímo k vám domů

Penny testuje pilotní projekt, který nabízí zákazníkům možnost dovážky nákupu až domů prostřednictvím rozvážkové služby Wolt. Projekt startuje ve třech prodejnách na území Brna.

Nákup mražených dobrot. Proč byste měli brát v úvahu sezónu?

Mražené potraviny se staly nedílnou součástí moderního života. Nabízejí pohodlí a trvanlivost, které umožňují zachování čerstvosti potravin po dlouhou dobu. Avšak, i když jsou mražené produkty v obchodech dostupné po celý rok, je důležité brát v úvahu sezónu při svém výběru. 

Jeden produkt, více cen: Naplánujte si nákup svého oblíbeného produktu

Vstupte do světa neomezených možností a cenových nabídek. ,,Naplánujte si nákup svého oblíbeného produktu'' bude vaším průvodcem na nákupy, které nejenže uspokojí vaše touhy, ale také šetří váš rodinný rozpočet. Získáte nejen přehled ve vašich výdajích, ale také zážitek z nakupování, který vás nadchne.

Nárůst chalupářských nákupů: Košík zaznamenal závratné ztrojnásobení během letošního roku

Se slunečním létem se objevuje neodolatelný trend, který spojuje pohodlí a chuť strávit více času v oblíbené chalupě. Košík.cz oznámil ohromující nárůst nákupů doručovaných přímo až na práh těchto rekreantů, a to až třikrát více než v minulém roce. Co se za tímto fenoménem ukrývá?