Vaše poloha:
Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu
(Foto: palladiumpraha.cz)
Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu
(Foto: palladiumpraha.cz)

11.04.2024

Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu

Prodejny značky Esprit se mění na multibrandové obchody Catches. První prodejnu nové značky najdete v OC Palladium.

 

Co se v článku dozvíte?

  • Konec zančky Esprit
  • Nahráda multibrandový obchod Catches

 

Prodejny známého řetězce s módou Esprit zavírají. V Česku i v Německu je nahradí nový multibrandový obchod Catches. Nově zde nakoupíte zboží světoznámých značek, jako jsou Jack&Jones, Only, Vero Moda či Street One. Zlevněné oblečení značky Esprit pak lze nalézt na e-shopu Catches Outlet.

 

Poprvé se přitom Esprit změnil v Catches v průběhu letošního ledna v obchodním centru Palladium v Praze. V současnosti pak dochází k přeměně dalších prodejen, například v Atriu Flora, Arkádách Pankrác, Galerii Harfa či Olympii Brno. Catches tak českým zákazníkům přináší nové značky a módní inspiraci.

 

Konec značky Esprit

 

Prodejny Esprit přitom mizí i v sousedním Německu. Podle tamních médií bude uzavřeno asi 40 prodejen, jež provozuje franšízový operátor PTH Group. PTH působí i v České republice, kde se rovněž prodejny Esprit mění na multibrandové obchody Catches. PTH Group provozuje mimo Espritu také franšízy dalších značek, jako jsou Calvin Klein, G-Star, Leviʼs, Marc OʼPolo, More & More a Tommy Hilfiger.

 

Konec Espritu přichází ve chvíli, kdy byl oznámen bankrot švýcarské větve této značky. Na konci března podala švýcarská dceřiná společnost hongkongského Espritu návrh na insolvenci. Důvodem byl prudký nárůst cen energií, nákladů na dopravu, vysoké nájmy i celkový hospodářský pokles. Společnost proto plánuje celkovou reorganizaci a posílení spolupráce s franšízovými a velkoobchodními partnery.

 

Představenstvo společnosti Esprit taktéž oznámilo zprávu o rezignaci výkonného ředitele Wolfganga Paula Josefa Schlangmanna, jenž byl ve funkci posledních dva a půl roku.

 

 

 

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Přístupná móda pro všechny: Primark uvádí kolekci a upravuje prodejny pro handicapované

V oblasti módy přichází revoluční novinka - Primark uvádí první kolekci navrženou speciálně pro osoby se zdravotním postižením. Tato kolekce, zahrnující inovativní přizpůsobivé spodní prádlo, je jen začátkem. Primark se také zavazuje k adaptaci svých prodejen, aby byly přístupnější pro všechny zákazníky.

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne

Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.

Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace

Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.

Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko

Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.

Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole

Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.

Becherovka rozšiřuje svůj sortiment: Přichází s lákavou novinkou Orange & Ginger

Ochutnejte osvěžující nálož bylin i šťavnatého ovoce s novou Becherovkou Orange & Ginger.

Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje

Kofola, oblíbený nápoj s bohatou historií, prochází významnou proměnou, která zahrnuje jak nové logo, tak i design lahve, přinášející značce nový impuls do další éry. Tato změna, přestože se může zdát jednoduchá, vyžadovala sedm let intenzivní práce a zkoumání, které vedlo k vytvoření nové identity pro tento kultovní nápoj.

Obchodní dům Máj znovu ožívá: Co nového přinese jeho červnové otevření?

Blíží se dlouho očekávané otevření obchodního domu Máj. Veřejnost se tak může těšit na nespočet obchodů, špičkovou gastronomii, zábavní park, galerii i kavárnu s vyhlídkou.

Prodej léků se mění: Léky na běžné zdravotní potíže najdete už i v obchodech

Od letošního ledna si mohou zákazníci zakoupit v běžných obchodech širší sortiment léků než dosud. Nově tak budou volně prodejné některé přípravky proti alergiím, bolestem kloubů, oparu, či žaludečním obtížím. Podle lékařů a lékárníků však může neodborný prodej představovat rizika.