04.04.2023
Rossmann opět zvyšuje mzdy. Tento rok o čtvrtinu více pro své zaměstnance
Rossmann, jedna z nejrychleji rostoucích drogistických společností v Česku, zvyšuje mzdy svým zaměstnancům již počtvrté během posledních 18 měsíců.
S novým zvýšením až o 13 % se pracovníci mohou těšit na celkové zlepšení svých mzdových podmínek o více než čtvrtinu. Nárůst mezd v Rossmannu představuje rychlejší tempo, než je obvyklé na českém trhu maloobchodu a především překonává inflaci. Tento krok je důležitý nejen kvůli nadprůměrnému růstu mezd, ale i jako projev uznání a ocenění za přínos zaměstnanců jako klíčových pilířů úspěchu společnosti na trhu. Kromě toho Rossmann nabízí další nové benefity pro své zaměstnance, jako například rozšíření systému Cafeterie nebo zavedení bezplatné asistenční linky s profesionálním poradenstvím v oblastech psychologie, financí, práva a zdravého životního stylu. Tato iniciativa je součástí celkové snahy společnosti o zlepšení pracovních podmínek a podpory svých zaměstnanců.
V posledních letech se Rossmann umístil na prestižním žebříčku nejlepších zaměstnavatelů na světě, když americký časopis Forbes zařadil společnost mezi 26 nejlepších ze 800 hodnocených firem. Toto uznání ukazuje, že Rossmann je výjimečným zaměstnavatelem, který dbá na své zaměstnance a jejich potřeby. Společnost se snaží být nejenom významným hráčem na trhu, ale také sociálně odpovědnou organizací.
Mohlo by Vás zajímat
Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu
Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.
Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne
Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.
Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace
Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.
Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko
Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.
Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu
Prodejny značky Esprit se mění na multibrandové obchody Catches. První prodejnu nové značky najdete v OC Palladium.
Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole
Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.
Becherovka rozšiřuje svůj sortiment: Přichází s lákavou novinkou Orange & Ginger
Ochutnejte osvěžující nálož bylin i šťavnatého ovoce s novou Becherovkou Orange & Ginger.
Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje
Kofola, oblíbený nápoj s bohatou historií, prochází významnou proměnou, která zahrnuje jak nové logo, tak i design lahve, přinášející značce nový impuls do další éry. Tato změna, přestože se může zdát jednoduchá, vyžadovala sedm let intenzivní práce a zkoumání, které vedlo k vytvoření nové identity pro tento kultovní nápoj.
Obchodní dům Máj znovu ožívá: Co nového přinese jeho červnové otevření?
Blíží se dlouho očekávané otevření obchodního domu Máj. Veřejnost se tak může těšit na nespočet obchodů, špičkovou gastronomii, zábavní park, galerii i kavárnu s vyhlídkou.
Rossmann v ČR láme rekordy: Tržby za rok 2023 dosáhly 6,5 miliardy korun
Drogerie Rossmann, která si letos připomíná 30 let své existence na českém trhu, zaznamenala v roce 2023 rekordní tržby ve výši 6,5 miliardy korun. Tento úspěch představuje meziroční nárůst téměř o pětinu. Klíčovým faktorem k dosažení této výjimečné finanční výkonnosti bylo neustálé rozšiřování prodejní sítě a zvyšování kvality poskytovaných služeb zákazníkům.