Vaše poloha:
V Brně bude první dvoupatrová prodejna Lidl!
(Zdroj: canva.com)
V Brně bude první dvoupatrová prodejna Lidl!
(Zdroj: canva.com)

07.09.2021

V Brně bude první dvoupatrová prodejna Lidl!

V centru Brna byla v pondělí 30. srpna otevřena dvoupatrová prodejna řetězce Lidl. Celkově již patnáctá prodejna tohoto města je tak v současné době otevřena všem zákazníkům.

V centru Brna byla v pondělí 30. srpna otevřena dvoupatrová prodejna řetězce Lidl. Celkově již patnáctá prodejna tohoto města je tak v současné době otevřena všem zákazníkům.

Nová prodejna se nachází na Malinovského náměstí ve středu města, na okraji pěší zóny v obchodním domě Centrum. Prodejní plocha v této budově je rozdělena do dvou pater, v České republice poprvé.

Budova tohoto obchodního domu je od roku 1988 památkově chráněna. Jedná se totiž o funkcionalistickou budovu, jejíž stavba byla dokončena roku 1931 podle návrhu architekta Vladimíra Karfíka. Tuto novou prodejnu tedy můžete najít ve dvou ze současných osmi pater.

„Díky nové prodejně v OD Centrum si budou moci zákazníci nakoupit v samotném centru města. I přes menší prodejní plochu zde naleznou širokou škálu našich produktů, které budou rozprostřeny do dvou pater prodejní plochy,“ uvedl pak mluvčí společnosti Tomáš Myler.

V nové prodejně, jejíž plocha zaujímá celkem více než 700 metrů čtverečních, mohou zákazníci očekávat tradiční sortiment. Samozřejmostí tedy jsou čerstvé ovoce a zelenina, masné a mléčné výrobky a mnoho dalšího.

Jako jiné prodejny má vlastní pekárnu, díky níž zákazníci naleznou široký výběr čerstvého pečiva. Dále je možné využít místní Wi-Fi připojení, které zde bylo zprovozněno pro větší pohodlí zákazníků. Dalšími benefity je možnost využití automatu s kvalitní kávou, jíž si můžete zpříjemnit svůj nákup i široké uličky mezi jednotlivými regály se zbožím.

V den otevření prodejny bylo také každých 50 Kč z všech nákupů nad 300 korun odevzdáno na podporu základní a mateřské školy v Brně. Vybrané peníze mají být využity pro nákup hraček pro děti. Společnost Lidl se přitom na pomoc dětem zaměřuje dlouhodobě, realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Káva zdražuje až o desítky procent! Kde ji najdete v akci?

Bez kávy si někteří z nás svůj život snad ani nedokáží představit. Její pití je pro mnohé nezbytný začátek dne. Letos i v příštím roce se očekává růst ceny kávy až o desítky procent.

http://www.akcniceny.cz/widget/?ukaz=clanek&q=21175&limit=1&titulek=&button=&magid=21205&abver=2

ROSSMANN otevřel dvoupatrovou prodejnu v Praze! Čím vším je výjimečná?

Zákazníci mohou nakupovat v novém moderním prostředí drogerie ROSSMANN. Drogistická síť ROSSMANN slavnostně otevřela svou první dvoupatrovou prodejnu v České republice. Co vše najdete v nové prodejně?

http://www.akcniceny.cz/widget/?ukaz=clanek&q=21138&limit=1&titulek=&button=&magid=21205&abver=2

Mohlo by Vás zajímat

Lidl rozšířil svou síť prodejen: Nové pobočky otevřely v Děčíně a Poličce

Lidl se opět rozrostl a otevřel dvě nové prodejny v České republice – jednu v Děčíně a druhou v Poličce. Tyto nové prodejny nabízejí vynikající možnosti pro nákup kvalitního zboží za přijatelné ceny.

Kladno se raduje: Lidl otevřel novou prodejnu na Kladně

Lidl, jeden z největších evropských supermarketových řetězců, otevřel svou novou prodejnu na Kladně a to 9.1.2023. Nová prodejna se nachází v prostorách NC Oaza Kladno.

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Testujeme privátní značky: přivítejte jaro s výrobky Pikok, Pilos a Alesto (Lidl)

Je tady osmý díl seriálu, ve kterém vám představujeme zajímavé výrobky privátních značek. Tentokrát se podíváme do prodejen největšího řetězce na našem trhu, a protože začíná jaro, produkty jeho značek Pikok, Pilos a Alesto použijeme v několika svěžích jarních receptech.

Nákupy v Polsku: Kaufland a Biedronka zmrazí DPH do konce dubna

V Polsku došlo k obnovení pětiprocentní sazby DPH na základní potraviny. Supermarkety se však zdražení rozhodly pozdržet.

Boj proti plýtvání jídlem sílí: Penny rozšiřuje program Nesnězeno do 200 obchodů

Penny rozšiřuje počet prodejen, jež nabízí zvýhodněné balíčky potravin na platformě Nesnězeno. Nově tak můžete balíčky zakoupit v bezmála polovině poboček tohoto řetězce.

Obchodní dům Máj znovu ožívá: Co nového přinese jeho červnové otevření?

Blíží se dlouho očekávané otevření obchodního domu Máj. Veřejnost se tak může těšit na nespočet obchodů, špičkovou gastronomii, zábavní park, galerii i kavárnu s vyhlídkou.

Tesco se zaměřuje na udržitelnost: Pizza bulky nebo baby brambory bojují s plýtváním už od dodavatelů

Tesco úspěšně bojuje s plýtváním potravinami. Jak se řetězci daří předcházet vzniku potravinového odpadu?

Zelenější nákupy v PENNY: Ždírec se pyšní nejmodernější a ekologickou prodejnou

Ve Ždírci nad Doubravou na Vysočině začíná sloužit zákazníkům zcela nová celodřevěná prodejna PENNY Market, která se pyšní titulem nejekologičtější diskontní prodejny v České republice. Tato inovativní stavba je díky moderním a šetrným technologiím zcela energeticky soběstačná. Vybavena vlastní fotovoltaickou elektrárnou a speciálním čerpadlem, dokáže efektivně využívat zbytkové teplo z mrazicích a chladicích boxů, čímž eliminuje potřebu vytápění z vnějších zdrojů. Navíc, díky progresívnímu systému vytápění a chlazení, který zahrnuje nejnovější technologie pro optimalizaci chodu chladicích boxů a čidla schopná reagovat na neuzavřené skleněné dveře, se zákazníci mohou těšit na příjemný nákupní zážitek za každé situace.

Billa v novém kabátě: Představuje žlutobílou vizuální identitu a komunikaci

Billa právě prochází významnými změnami, které zahrnují nejen novou strategii, ale i revoluci ve vizuálním stylu a komunikaci. S novým heslem " To dobré začíná u nás" přichází Billa s novým designem, který se odvíjí od kombinace žluté a bílé barvy, a to nejen v prostorách prodejen, ale i v celkovém vnímání značky.