15.01.2024
Billa přestává prodávat vejce z klecových chovů
Billa jako první mezinárodní obchodní řetězec v Česku vyřadila ze své nabídky vejce pocházející z klecových chovů. Zákazníci proto od letošního ledna v supermarketech najdou pouze vejce z podestýlkových, volných nebo ekologických chovů.
Obchodní řetězec Billa v lednu 2024 skončil s prodejem vajec z klecových chovů. Cílem tohoto kroku je nabídnout zákazníkům kvalitnější vejce a přispět k zajištění důstojnějších podmínek pro hospodářská zvířata. Billa pak plánuje ve svém úsilí pokračovat i v následujících letech, kdy chce omezit vejce pocházející z klecových chovů i ve výrobcích svých privátních značek. Na současnou iniciativu Billa odkazuje již ve své první Zprávě o udržitelnosti zveřejněné v prosinci loňského roku.
K omezování podejů vajec z klecových chovů však Billa přistupovala postupně. Na konci roku 2022 tvořila klecová vejce asi 40 procent celkové nabídky vajec. V minulé roce pak řetězec nabízel vejce z klecových chovů výhradně v promo akcích. Od letošního ledna pak řetězec prodej klecových vajec zcela ukončil. Od 15. ledna tohoto roku však mohou zákazníci zakoupit v supermarketech Billa podestýlková vejce za výhodnou cenu 2,59 Kč za kus.
Vejce od slepic z podestýlkových, volných nebo ekologických chovů navíc skutečně přináší výhody i zákazníkům. Slepice, které žijí v důstojnějších podmínkách, snáší kvalitnější vejce, která obsahují větší množství bílkovin, vitamínů a méně vody. Zákazník tak tato vejce již na první pohled pozná podle žlutější barvy, plnější chuti, ale i podle vůně připomínající obiloviny. Těšit nás pak může i vědomí, že nosnice mají dostatek přirozeného pohybu a jsou vystaveny menší míře stresu.
„Jsme hrdí na to, že jsme prvním maloobchodním řetězcem v Česku, který neprodává vejce z klecových chovů. Pokračujeme tím v sérii několikerých opatření a iniciativ, které jsme si vytyčili jako udržitelné cíle ve férovém přístupu ke zvířatům,“ uvedl Liam Casey, generální ředitel řetězce Billa ČR.
Mohlo by Vás zajímat
BILLA rozšiřuje dosah: Nová aplikace přináší e-shop více než milionu domácností
Od uvedení e-shopu do ostrého provozu minulý rok v září se na něj pravidelně obrací více než 30 000 zákazníků. Ti provedli již více než 150 000 objednávek, přičemž 70 % z nich se stává pravidelnými zákazníky. Nyní společnost BILLA představuje novou mobilní aplikaci, která má usnadnit nakupování ještě více. Kromě toho rozšiřuje rozvozové služby o dalších 75 tisíc adres, což znamená, že své služby může nabídnout více než 1 milionu domácností.
Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu
Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.
Buďte jako včelky: Billa odstartovala věrnostní kampaň „Včelí olympiáda", stačí sbírat nálepky
Billa nedávno rozjela novou věrnostní kampaň nazvanou „Včelí olympiáda“. S touto inovativní iniciativou, která vzbuzuje zájem v celé České republice, přichází možnost získat plyšové sportovní včely se značnou slevou. Kampaně se můžete zúčastnit sbíráním samolepek, které jsou k dispozici při nákupech v Bille.
Kde najdete TOP produkty v akci?
V současné době, kdy ceny potravin neustále rostou, se každý snaží najít způsoby, jak maximalizovat úspory. Obchodní řetězce si tohoto trendu jsou vědomy a reagují na něj nabídkou různých akcí a slev na své produkty, aby vyhověly požadavkům svých zákazníků a umožnily jim výhodnější nákupy.
Billa v novém kabátě: Představuje žlutobílou vizuální identitu a komunikaci
Billa právě prochází významnými změnami, které zahrnují nejen novou strategii, ale i revoluci ve vizuálním stylu a komunikaci. S novým heslem " To dobré začíná u nás" přichází Billa s novým designem, který se odvíjí od kombinace žluté a bílé barvy, a to nejen v prostorách prodejen, ale i v celkovém vnímání značky.
Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na Cookies sušenky K-Classic a Billa Premium
Přinášíme vám důležité informace o stažení dvou populárních typů cookies sušenek, které byly nedávno staženy z prodeje v řetězcích Kaufland a Billa. Důvodem jsou preventivní opatření kvůli možnému výskytu cizích kovových předmětů v produktech.
Billa club vylepšila svou aplikaci, kde věrní zákazníci najdou více výhod při nákupu
Billa přichází s inovativním způsobem, jak ještě více odměňovat své věrné zákazníky. Nová verze aplikace Billa Club slibuje rozšíření výhod a možností pro členy, kteří tak získají přístup k atraktivním slevám a akčním nabídkám. Jaké novinky přináší tato aktualizace?
Testujeme privátní značky: Rozmazlujeme se s výrobky BILLA Premium
V pátém díle seriálu, ve kterém vám představujeme zajímavé výrobky privátních značek, se zaměříme na lahůdky a delikatesy značky BILLA Premium. A protože se blíží Valentýn, ukážeme si také, kterými z nich můžete potěšit svou drahou polovičku.
Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na Olomoucké tvarůžky nebo EIDAM 45%
Spotřebitelé, pozor! Několik potravinových produktů bylo nedávno staženo z prodeje z důvodu zdravotních rizik. Jedná se o sýry a mražené maso prodávané v řetězcích Albert, Billa a Kaufland. Podrobnosti o konkrétních produktech, důvodech jejich stažení a postupu pro zákazníky jsou níže.
Stažení produktu z Billy: Aktuální informace o INTASTE TĚSTOVINA 240 g
Důležité upozornění pro všechny zákazníky obchodního řetězce BILLA: Z preventivních důvodů dochází k okamžitému stažení produktu INTASTE TĚSTOVINA 240 G od společnosti JAPAVO. Toto rozhodnutí přichází po detekci překročení maximálního reziduálního množství pesticidů ve výrobku. Pro zákazníky, kteří již produkt zakoupili, máme důležité informace ohledně postupu vrácení a bezpečnostních opatření.