Vaše poloha:
Billa chce příští rok spustit e-shop a stát se jedničkou v online nákupu!
(Foto: canva.com)
Billa chce příští rok spustit e-shop a stát se jedničkou v online nákupu!
(Foto: canva.com)

23.09.2021

Billa chce příští rok spustit e-shop a stát se jedničkou v online nákupu!

Řetězec Billa plánuje již v roce 2022 vstoupit na online trh. Bude tedy možné si zakoupit produkty, které nabízí, i z pohodlí domova.

Od začátku pandemie výrazně narostl počet Čechů, kteří si potraviny i ostatní zboží nakupují online. Stále více osob využívá pohodlnějších online nákupů z domova a obchodní řetězce se na tuto situaci snaží co nejlépe připravit a zajistit zákazníkům co nejkvalitnější služby. Některé řetězce již své e-shopy zavedly, mezi ně patří například Kaufland či Tesco. Společnost Billa je tak další ze supermarketů, který bude svůj sortiment nabízet také touto formou.

„Vstupem na online trh reagujeme přirozeně na požadavky českých zákazníků. Chceme jim umožnit rychlý a bezpečný nákup z pohodlí jejich domovů,“ uvedl Dariusz Tomasz Bator, generální ředitel společnosti. Sdělil také, že Billa bude usilovat o co nejpreciznější online služby, aby mohli zákazníci nakupovat rychle a pohodlně.

Start nového e-shopu je plánován na příští rok, aby se firma stihla řádně připravit. Plánuje se totiž stát jedničkou na českém trhu s potravinami na internetu. „Vstupem na online trh reagujeme přirozeně na požadavky českých zákazníků. Chceme jim umožnit rychlý a bezpečný nákup z pohodlí jejich domovů,“ říká také Bator.

E-shop bude nabízet přes 15 tisíc produktů, včetně těch v akci. Aktuální nabídku akčních produktů můžete vždy sledovat zde. Zboží bude možné si objednat přímo domů či na některou z více než 240 prodejen po celé České republice. V současnosti tedy také probíhá modernizace mnoha prodejen, které se musí na nové možnosti nákupu připravit. Mimo jiné pak plánuje společnost další expanzi a zřízení nových poboček v ČR.

Pokud tedy rádi nakupujete online z pohodlí domova, můžete se těšit na tuto novou možnost bezpečného nákupu s dopravou až k domu.

Mohlo by Vás zajímat

Billa se snaží uspokojit poptávku: Rozšiřuje závozové oblasti svého e-shopu

E-shop řetězce Billa expanduje do nových okresů a doručuje tak do dalších 88 tisíc domácností. Zaváží tak kromě Prahy a Brna například do Mladé Boleslavi, Nymburku či Benátek nad Jizerou.

BILLA rozšiřuje dosah: Nová aplikace přináší e-shop více než milionu domácností

Od uvedení e-shopu do ostrého provozu minulý rok v září se na něj pravidelně obrací více než 30 000 zákazníků. Ti provedli již více než 150 000 objednávek, přičemž 70 % z nich se stává pravidelnými zákazníky. Nyní společnost BILLA představuje novou mobilní aplikaci, která má usnadnit nakupování ještě více. Kromě toho rozšiřuje rozvozové služby o dalších 75 tisíc adres, což znamená, že své služby může nabídnout více než 1 milionu domácností.

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Buďte jako včelky: Billa odstartovala věrnostní kampaň „Včelí olympiáda", stačí sbírat nálepky

Billa nedávno rozjela novou věrnostní kampaň nazvanou „Včelí olympiáda“. S touto inovativní iniciativou, která vzbuzuje zájem v celé České republice, přichází možnost získat plyšové sportovní včely se značnou slevou. Kampaně se můžete zúčastnit sbíráním samolepek, které jsou k dispozici při nákupech v Bille.

Kde najdete TOP produkty v akci?

V současné době, kdy ceny potravin neustále rostou, se každý snaží najít způsoby, jak maximalizovat úspory. Obchodní řetězce si tohoto trendu jsou vědomy a reagují na něj nabídkou různých akcí a slev na své produkty, aby vyhověly požadavkům svých zákazníků a umožnily jim výhodnější nákupy.

Čínský e-shop Temu na hraně: ČOI prověří jeho legálnost

Čínské online tržiště Temu čelí další kontrole. Česká obchodní inspekce ověří, zda společnost dodržuje platnou legislativu.

Billa v novém kabátě: Představuje žlutobílou vizuální identitu a komunikaci

Billa právě prochází významnými změnami, které zahrnují nejen novou strategii, ale i revoluci ve vizuálním stylu a komunikaci. S novým heslem " To dobré začíná u nás" přichází Billa s novým designem, který se odvíjí od kombinace žluté a bílé barvy, a to nejen v prostorách prodejen, ale i v celkovém vnímání značky.

Temu rozvířilo vody online nakupování: Co to znamená pro vás?

Internetový marketplace Temu bere český e-commerce trh útokem, a to především díky nízkým cenám i investicím do reklamy. S novým internetovým obchodem jsou však spojovány také mnohé kontroverze i bezpečnostní rizika.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na Cookies sušenky K-Classic a Billa Premium

Přinášíme vám důležité informace o stažení dvou populárních typů cookies sušenek, které byly nedávno staženy z prodeje v řetězcích Kaufland a Billa. Důvodem jsou preventivní opatření kvůli možnému výskytu cizích kovových předmětů v produktech.

Billa club vylepšila svou aplikaci, kde věrní zákazníci najdou více výhod při nákupu

Billa přichází s inovativním způsobem, jak ještě více odměňovat své věrné zákazníky. Nová verze aplikace Billa Club slibuje rozšíření výhod a možností pro členy, kteří tak získají přístup k atraktivním slevám a akčním nabídkám. Jaké novinky přináší tato aktualizace?