Vaše poloha:
Rossmann v ČR láme rekordy: Tržby za rok 2023 dosáhly 6,5 miliardy korun
(Foto: rossmann.cz)
Rossmann v ČR láme rekordy: Tržby za rok 2023 dosáhly 6,5 miliardy korun
(Foto: rossmann.cz)

06.02.2024

Rossmann v ČR láme rekordy: Tržby za rok 2023 dosáhly 6,5 miliardy korun

Drogerie Rossmann, která si letos připomíná 30 let své existence na českém trhu, zaznamenala v roce 2023 rekordní tržby ve výši 6,5 miliardy korun. Tento úspěch představuje meziroční nárůst téměř o pětinu. Klíčovým faktorem k dosažení této výjimečné finanční výkonnosti bylo neustálé rozšiřování prodejní sítě a zvyšování kvality poskytovaných služeb zákazníkům.

 

Firma investovala v roce 2023 částku 230 milionů korun, s hlavním důrazem na rozvoj prodejní infrastruktury a zlepšení služeb pro zákazníky. V současné době má Rossmann v České republice 177 prodejen, z nichž 11 bylo otevřeno v loňském roce a 16 prošlo modernizací včetně rozšíření. Zaměstnanci si rovněž mohou připsat významný úspěch, neboť jejich mzdy vzrostly průměrně o téměř 13 %.

 

Česká pobočka Rossmannu patří do mezinárodního koncernu, který loni dosáhl celkového obratu 13,9 miliardy eur v zemích jako Německo, Španělsko, Polsko, Maďarsko, Turecko, Albánie, Kosovo a Dánsko. Obrat v České republice se zvýšil o 18 %, dosahujíc hodnoty 6,5 miliard korun, což představuje nejvyšší úroveň za téměř tři desetiletí existence na českém trhu. V průběhu posledních pěti let Rossmann otevřel 53 nových prodejen a provedl modernizaci 91 stávajících. V roce 2023 se nově připojil k prestižním adresám, když otevřel pobočku na Václavském náměstí v Praze a v Brně na Masarykově ulici, která je nyní největší prodejnou drogerie v České republice. Rozvoj samoobslužných pokladen pokračuje, přičemž téměř dvě třetiny prodejen disponují těmito moderními zařízeními.

 

Rossmann.cz

 

Významným krokem k rozšíření sortimentu bylo uzavření obchodního partnerství s online obchodem Rohlik.cz na konci roku 2023. Nově nabízí více než 400 produktů z portfolia privátních značek Rossmann. Společnost také posiluje svou digitální přítomnost, což zahrnuje zkrácení doby přípravy objednávek na e-shopu na pouhých 60 minut.

 

Rossmann na Rohlik.cz

 

Pro zákazníky byly zavedeny nové možnosti doručení, včetně služby doručení domů a výběru z vybraných výdejních míst Zásilkovny. Rossmann se v roce 2023 také aktivně zapojil do tématu jógy, což podtrhlo jeho závazek k celkovému blahu zákazníků. Svého významu si firma byla vědoma, když zaměstnanci získali ocenění na mezinárodní úrovni.

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Nákupní chování Čechů se mění: Převaha nákupů jsou přes sociální sítě

V posledních letech došlo k výraznému posunu v nákupním chování Čechů. Nejenže až 69 % z nich nakupuje na internetu, ale překvapivě, více než polovina (56 %) využívá k tomuto účelu sociální sítě. Tento trend odhaluje hlubší proměnu v tom, jak moderní spotřebitelé přistupují k objevování a nakupování produktů. Jak se tedy mění digitální krajina nákupů a co to znamená pro budoucnost e-commerce?

Vodafone rozšiřuje své impérium: Sazkamobil přechází pod jeho křídla

Významný krok pro posílení pozice na českém trhu s mobilními operátory se odehrál na konci minulého roku, kdy Vodafone oznámil plány na akvizici Sazkamobilu, největšího virtuálního operátora nezávislého na tradiční trojici operátorů (T-Mobile, O2, Vodafone).

Temu rozvířilo vody online nakupování: Co to znamená pro vás?

Internetový marketplace Temu bere český e-commerce trh útokem, a to především díky nízkým cenám i investicím do reklamy. S novým internetovým obchodem jsou však spojovány také mnohé kontroverze i bezpečnostní rizika.

Velké ryby v e-commerce: Kdo zažívá největší růst?

E-commerce je neustále se rozvíjejícím odvětvím a velké e-shopy prokazují výjimečný růst s meziročním zvýšením tržeb o 5 %, jak ukazují nedávná data od společnosti Shopsys.

Nízké ceny pro zákazníky. Temu dobývá větší část trhu

Americko-čínský internetový obchod Temu láká zákazníky na nízké ceny a dobývá trh e-commerce. Za necelý rok získal stovky milionů zákazníků.

Rohlik.cz rozšiřuje portfolio: Přináší Rossmann kosmetiku do své nabídky

Rohlik.cz navázal partnerství s oblíbeným drogistickým řetězcem Rossmann. V rámci této spolupráce online supermarket představí exkluzivní výběr více než 400 produktů z portfolia privátních značek Rossmann, které zahrnují známé značky jako Isana, Babydream, Alterra, Prokudent, Facelle, Fusswohl a For Your Beauty.

Propad českého e-commerce trhu pokračuje. Vánoční nákupy nezvrátily propad, tržby dosáhly 185 miliard

České e-shopy mají za sebou další těžký rok. Situaci na tuzemském e-commerce trhu nezachránila ani nadprůměrná sezóna o Vánocích. Meziročně tak celkový obrat poklesl asi o šest procent.

Trdelníková revoluce: Trdlokafe rozšiřuje své působení za hranice ČR

Trdelník, oblíbená pochoutka, která v Česku ovládla trhy, nyní dobývá svět. Firma Trdlokafe, nejrychleji rostoucí retailová společnost v Evropě, se rozšiřuje do zahraničí s úspěšným konceptem franšízy. Zajímá vás, jak tato trdelníková revoluce mění gastronomickou scénu mimo Českou republiku?

Brno vítá největší prodejnu Rossmann v České republice

Drogerie Rossmann otevřela v Brně svou největší českou pobočku. Dvoupatrová prodejna se nachází v samotném centru města v historické budově bývalého obchodního domu Plaček.

Objevte výhody věrnostních programů a aplikací drogerií a lékáren: Slevy, body a další benefity na dosah

Přidejte se do světa neodolatelných výhod věrnostních programů a aplikací v kategorii drogerií a lékáren. Připravte se na dobrodružství plné úspor, bodů a exkluzivních benefitů, které jsou doslova na dosah vaší ruky. Vstupte do nové éry nakupování, kde se vaše pravidelné návštěvy drogerie nebo lékárny promění ve skutečné zážitky plné výhod. Zapomeňte na staré stereotypy a připravte se na novou dimenzi, ve které se každý nákup stává příležitostí k úsporám a osobním výhodám.