Vaše poloha:
Kaufland má novou kampaň '' Robin Food – Král košíků ''
Zdroj: Kaufland.cz
Kaufland má novou kampaň '' Robin Food – Král košíků ''
Zdroj: Kaufland.cz

25.05.2021

Kaufland má novou kampaň '' Robin Food – Král košíků ''

Kaufland má profil na TikTok-u. Je prvním obchodním řetězcem v České republice, který vstoupil na tuto sociální síť. Cílem je oslovit mladší skupinu lidí cenovou kampaní '' Robin Food – Král košíků ''.

 

Kampaň inspirována motivy světoznámé postavy zbojníka Robina Hooda

 

Kaufland odstartoval kampaň '' Robin Food – Král košíků '' na TikTok-u od druhé poloviny května. Kampaň je inspirována známou postavou Robina Hooda, který bohatým bral a chudým dával. Hrdina nové cenové akce, Sir Robin Food, chce zákazníky zachránit před předraženými produkty. Snaží se o to, aby svět byl trochu spravedlivější a levnější. Po boku Robina Fooda jsou jeho věrní společníci Ivan Šetrný a Jeník Ceník, kteří mu pomohou v boji proti drahým cenám. Pomáhají radami, akcemi a dobrou náladou. Tato družina dokazuje, že i za málo peněz může zákazník získat tu nejlepší kvalitu. Kromě akcí a slev, družina Robina Fooda doporučuje zákazníkům i vysoce lahodné recepty za hrstku mincí.

 

Robinova družina spravedlnosti

 

Sir Robin Food Ivan Šetrný Jeník Ceník

 

 

Nový úkol – zaujmout mladé

 

V České republice sociální síť Tiktok navštíví alespoň jednou měsíčně 1,3 milionů uživatelů, především mladí lidé. Primární část komunikace bude probíhat zábavnými prvky a motivy skrze dvě videa, příběhy Robina Fooda a jeho družiny. Jedná se o pilotní projekt, který by měl trvat tři týdny. Kaufland následně plánuje pravidelně využívat síť TikTok v dalších kampaních. Předpokládá, že i takto zábavná kampaň může být propojena s jejích produkty.  Se zábavnými videi této kampaně se budou zákazníci moci potkat, kromě na Tiktok-u, také i na Facebooku a Instagramu, na Youtube, Spotify, ČSFD a rovněž i na Prima kanálech.

 

Už jste viděli zábavná videa Robina Fooda?

 

Kaufland leták

Mohlo by Vás zajímat

Nenechte si ujít slevy v Kaufland aplikaci: Nakupujte chytře a levně u našich partnerů

Udělejte si radost a nakupujte chytře a levně s Kaufland aplikací. V ní naleznete exkluzivní slevy a akce u mnoha oblíbených partnerů. Ať už hledáte oblečení, elektroniku, knihy, nebo si chcete pochutnat na dobrém jídle, v Kaufland aplikaci si vždycky najdete to pravé pro vás.

Kaufland Card soutěž: Vyhrajte vysavač Dyson V15s Detect Submarine pro mokré a suché vysávání

Milujete úklid a toužíte po nejmodernějším pomocníkovi? Pak pro vás máme skvělou zprávu. Kaufland Card má pro vás jedinečnou šanci vyhrát vysoce výkonný vysavač Dyson V15s Detect Submarine pro mokré a suché vysávání a k tomu workshop na levandulovém poli na Moravě pro vás a vaši doprovodnou osobu.

Buďte jako včelky: Billa odstartovala věrnostní kampaň „Včelí olympiáda", stačí sbírat nálepky

Billa nedávno rozjela novou věrnostní kampaň nazvanou „Včelí olympiáda“. S touto inovativní iniciativou, která vzbuzuje zájem v celé České republice, přichází možnost získat plyšové sportovní včely se značnou slevou. Kampaně se můžete zúčastnit sbíráním samolepek, které jsou k dispozici při nákupech v Bille.

Nákupy v Polsku: Kaufland a Biedronka zmrazí DPH do konce dubna

V Polsku došlo k obnovení pětiprocentní sazby DPH na základní potraviny. Supermarkety se však zdražení rozhodly pozdržet.

Zásilkovna spouští lákavou kampaň „Moje srdcovka“: Co vás čeká?

Doručovací služba Zásilkovna upevňuje svou pozici na trhu pomocí kampaně „Moje srdcovka“. Jak bude propagační akce probíhat?

Stažení produktů z Kauflandu: Dejte si pozor na Kinder produkty

Obchodní řetězec Kaufland společně s dodavatelem Ferrero varuje zákazníky před nedávným stažením několika Kinder produktů z prodeje. Z důvodu předběžné opatrnosti byly ze sortimentu odebrány vybrané šarže Kinder Happy Hippo, Kinder mléčný řez a další související produkty. Toto preventivní opatření bylo přijato po identifikaci problému s kvalitou jedné ze surovin, což může mít vliv na kvalitu a bezpečnost finálních výrobků.

Rostlinná revoluce: Kdo získal ocenění za nejlepší sortiment?

Zájem o rostlinné produkty mezi českými spotřebiteli neustále roste. Podle nedávných statistik se až čtvrtina Čechů plánuje začlenit více rostlinných alternativ do své stravy, zatímco deset procent populace se již identifikuje jako vegané, vegetariáni nebo flexitariáni. Vzhledem k této rostoucí poptávce se značky a řetězce zaměřují na rozšiřování svých nabídek rostlinných produktů, aby uspokojily rostoucí požadavky zákazníků.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na Cookies sušenky K-Classic a Billa Premium

Přinášíme vám důležité informace o stažení dvou populárních typů cookies sušenek, které byly nedávno staženy z prodeje v řetězcích Kaufland a Billa. Důvodem jsou preventivní opatření kvůli možnému výskytu cizích kovových předmětů v produktech.

Vaření s Penny: Získejte kuchyňské výrobky v nové věrnostní kampani

Penny se v nové věrnostní kampani zaměřilo na všechny milovníky vaření. Řetězec proto nabídne zákazníkům ucelenou řadu nádobí a elektrických spotřebičů do kuchyně značky Vivess se slevou až 66 %. Kampaň potrvá až do 3. dubna 2024.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na Olomoucké tvarůžky nebo EIDAM 45%

Spotřebitelé, pozor! Několik potravinových produktů bylo nedávno staženo z prodeje z důvodu zdravotních rizik. Jedná se o sýry a mražené maso prodávané v řetězcích Albert, Billa a Kaufland. Podrobnosti o konkrétních produktech, důvodech jejich stažení a postupu pro zákazníky jsou níže.