Vaše poloha:
Buďte jako včelky: Billa odstartovala věrnostní kampaň „Včelí olympiáda", stačí sbírat nálepky
(Foto: billa.cz)
Buďte jako včelky: Billa odstartovala věrnostní kampaň „Včelí olympiáda", stačí sbírat nálepky
(Foto: billa.cz)

09.04.2024

Buďte jako včelky: Billa odstartovala věrnostní kampaň „Včelí olympiáda", stačí sbírat nálepky

Billa nedávno rozjela novou věrnostní kampaň nazvanou „Včelí olympiáda“. S touto inovativní iniciativou, která vzbuzuje zájem v celé České republice, přichází možnost získat plyšové sportovní včely se značnou slevou. Kampaně se můžete zúčastnit sbíráním samolepek, které jsou k dispozici při nákupech v Bille.

 

Co se v článku dozvíte?

  • Kdy byla kampaň zahájena?
  • Cíl této kampaně
  • Co se dá vyhrát?
  • Pravidla soutěže

 

Kdy byla kampaň zahájena?

 

Kampaň „Včelí olympiáda“ byla zahájena 27. března pod heslem „Bzučněji, pilněji, vzletněji!“. Tato kampaně bude probíhat až do 4. června, což dává zákazníkům dostatek času na shromažďování nálepek a získání svého vlastního plyšového včelího sportovce.

 

Cíl této kampaně

 

Hlavním cílem této kampaně není pouze nabídnout zákazníkům zábavný a cenově dostupný produkt, ale také je inspirovat k větší fyzické aktivitě a podpoře sportovního ducha. Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs Billa ČR, říká: „Každá postavička má svůj příběh, svoji disciplínu. Vybírali jsme je tak, aby si každý mohl najít to, co je mu blízké. Někdo má rád atletiku, jiný orientační běh a tak dále.“

 

Co se dá vyhrát?

 

Vzhledem k tomu, že každý účastník může vybrat včelu podle svých preferencí a že se nabízí celkem šest různých postaviček reprezentujících různé sporty, má soutěž skutečně široký záběr, který osloví mnoho lidí. Plyšové sportovní včelky tak nejsou jenom zajímavým dárkem, ale také motivují k aktivnímu životnímu stylu a podporují sportovní duch, což je jeden z hlavních cílů této věrnostní kampaně.

 

Piruetka Bětka Včelda Cílek Atletka Natka
     
     
Medoslav Rojík Bzučák Šíp Čmelanda Silanda

 

Piruetka Bětka
GYMNASTIKA – RYCHLOST, OBRATNOST

 

Mám ve svých čmeláčích křídlech dostatečný tah, abych se vznášela výš než všichni kolem. Když chci vyletět super vysoko, zamávám extra širokými křídly a zmizím v dáli jako šipka. Mé pružné tělo se rychle ztrácí v mracích, ale nebojte, už se vracím s parádní piruetou. Moje husté, střapaté vlasy sbírají pyl a navíc vypadají skvěle, takže jsem miláčkem fanoušků.

 

Včelda Cílek
ORIENTAČNÍ BĚH – ORIENTACE,  VYTRVALOST


Jsem super navigátor. Včelí kluk, který vždycky přesně ví, kam letí. Pamatuji si každý orientační bod, který míjím, což mě udržuje na správné stopě. Sledování polohy slunce na obloze mi také pomáhá orientovat se, i když jsem daleko od cíle.

 

Atletka Natka
ATLETIKA – VŠESTRANNOST


Jsem nejdůležitější včela týmu. Super všestranná, proto provozuji královskou disciplínu: atletiku. Narodila jsem se stejná jako všechny včelky, ale má sportovní všestrannost mi pomohla vyrůst v Královnu. Když upadá sportovní morálka, mám jako moudrá Královna, vždycky plán pro svůj tým…

 

Medoslav Rojík
RAGBY – ODOLNOST


Jsem, nabzučenej srdcař. Je mě plný úl a jsem děsně cool. Ragbyový rojník, který dokáže mávat křídly tak, že protihráč nemá šanci projít. Ale kdyby si přece jenom někdo brousil žihadlo na „pětku“, jsem takový tvrďák, že ho složím ani nebzikne. Ale gentlemansky, jsem přece včelí ragbista.

 

Bzučák Šíp
LUKOSTŘELBA – PŘESNOST, KLID


Jsem čmelák, klaďas a hlavně kliďas. Umím zacílit a trefit, pomáhají mi v tom mé speciální brýle, kterými dokážu vnímat elektrický náboj kolem terče květu, takže nikdy nemůžu minout. Jsem typický klaďas. Mým tělem totiž prochází kladný elektrický náboj, takže mám vždycky dobrou náladu a pyl sbírám olympijskou rychlostí.

 

Čmelanda Silanda
VESLOVÁNÍ – SÍLA


Já jsem čmeláčí slečna, která dokáže pořádně zabrat. Mám takovou páru, že když se opřu do vesel, tak jsem v tahu dřív, než řekneš med. Ale nenech se zmýlit povahou, jsem vlastně taková něžná obryně.

 

Pravidla soutěže

 

Jaká jsou tedy pravidla a možnosti této soutěže? Za každých 250 Kč nákupu v Bille obdrží zákazník jednu nálepku. Aby si zákazník mohl vybrat plyšového sportovního včelu se slevou, musí nasbírat určitý počet nálepek. Pokud nasbírá 8 nálepek, pak za včelku doplatí 149,90 Kč, což představuje slevu až 88 %. Při nasbírání 15 nálepek je cena za včelku ještě nižší, a to 49,90 Kč.

 

Nálepky je možné sbírat až do 28. května, takže zákazníci mají dostatek času na dosažení požadovaného počtu. Všechny podrobnosti o pravidlech a možnostech této akce jsou k dispozici na prodejnách Billa nebo na internetových stránkách společnosti. Tato inovativní kampaň od Billy nejenže podporuje zákazníky v aktivním životním stylu, ale také přináší radost a zábavu díky atraktivním plyšovým včelám.

 

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Kde najdete TOP produkty v akci?

V současné době, kdy ceny potravin neustále rostou, se každý snaží najít způsoby, jak maximalizovat úspory. Obchodní řetězce si tohoto trendu jsou vědomy a reagují na něj nabídkou různých akcí a slev na své produkty, aby vyhověly požadavkům svých zákazníků a umožnily jim výhodnější nákupy.

Billa club vylepšila svou aplikaci, kde věrní zákazníci najdou více výhod při nákupu

Billa přichází s inovativním způsobem, jak ještě více odměňovat své věrné zákazníky. Nová verze aplikace Billa Club slibuje rozšíření výhod a možností pro členy, kteří tak získají přístup k atraktivním slevám a akčním nabídkám. Jaké novinky přináší tato aktualizace?

Billa se ve věrnostní kampani spojuje s OMV

Billa potěší všechny řidiče. Startuje novou věrnostní kampaň, ve které se spojuje se sítí čerpacích stanic OMV. Zákazníci tak mohou získat slevu na pohonné hmoty, mycí program Top či voucher na nákup v prodejnách Billa.

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Zásilkovna spouští lákavou kampaň „Moje srdcovka“: Co vás čeká?

Doručovací služba Zásilkovna upevňuje svou pozici na trhu pomocí kampaně „Moje srdcovka“. Jak bude propagační akce probíhat?

Billa v novém kabátě: Představuje žlutobílou vizuální identitu a komunikaci

Billa právě prochází významnými změnami, které zahrnují nejen novou strategii, ale i revoluci ve vizuálním stylu a komunikaci. S novým heslem " To dobré začíná u nás" přichází Billa s novým designem, který se odvíjí od kombinace žluté a bílé barvy, a to nejen v prostorách prodejen, ale i v celkovém vnímání značky.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na Cookies sušenky K-Classic a Billa Premium

Přinášíme vám důležité informace o stažení dvou populárních typů cookies sušenek, které byly nedávno staženy z prodeje v řetězcích Kaufland a Billa. Důvodem jsou preventivní opatření kvůli možnému výskytu cizích kovových předmětů v produktech.

Vaření s Penny: Získejte kuchyňské výrobky v nové věrnostní kampani

Penny se v nové věrnostní kampani zaměřilo na všechny milovníky vaření. Řetězec proto nabídne zákazníkům ucelenou řadu nádobí a elektrických spotřebičů do kuchyně značky Vivess se slevou až 66 %. Kampaň potrvá až do 3. dubna 2024.

Testujeme privátní značky: Rozmazlujeme se s výrobky BILLA Premium

V pátém díle seriálu, ve kterém vám představujeme zajímavé výrobky privátních značek, se zaměříme na lahůdky a delikatesy značky BILLA Premium. A protože se blíží Valentýn, ukážeme si také, kterými z nich můžete potěšit svou drahou polovičku.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na Olomoucké tvarůžky nebo EIDAM 45%

Spotřebitelé, pozor! Několik potravinových produktů bylo nedávno staženo z prodeje z důvodu zdravotních rizik. Jedná se o sýry a mražené maso prodávané v řetězcích Albert, Billa a Kaufland. Podrobnosti o konkrétních produktech, důvodech jejich stažení a postupu pro zákazníky jsou níže.