Vaše poloha:
Řetězec Action má v České republice již 15 obchodů!
(Foto: s1opava.cz)
Řetězec Action má v České republice již 15 obchodů!
(Foto: s1opava.cz)

19.10.2021

Řetězec Action má v České republice již 15 obchodů!

Nejoblíbenější evropský řetězec s diskontní zbožím Action nadále expanduje a 7. října uvedl do provozu už patnáctou pobočku v České republice. Nově si tedy můžete zakoupit cenově výhodné zboží v prodejně nákupního centra Eden v Praze, jako v první pobočce tohoto řetězce v hlavním městě. Navštivte Action a nenechte si ujít více než 1500 produktů s cenou do 25 Kč!

Řetězec Action, nejoblíbenější diskontní obchod v Evropě, zažívá po více než jednom roce na českém trhu úspěch a rozšiřuje svou síť prodejen. V Praze v obchodním centru Eden byla nově otevřena jedna z poboček, v současné době již patnáctá. Zákazníci si tedy zboží za rozumné ceny mohou nově nakoupit i v hlavním městě. Další z poboček na nachází například v Ostravě, Pardubicích, Kladně či Hradci Králové.

Co je Action?

Action je diskontní řetězec, který nabízí více než 6000 kvalitních a cenově výhodných produktů. Nízké ceny jsou přitom samozřejmostí, více než 1500 výrobků je možné zakoupit do 25 Kč. Sortiment je široký, vybrat si můžete z mnoha výrobků zahraničních i tuzemských značek. Obchod se zaměřuje zejména na zboží do domácnosti, potřeby pro volnočasové aktivity i kancelářské potřeby. Najít zde však můžete i mnoho dalšího – například hračky, bytové doplňky i osobní potřeby.

Čím je tento řetězec zvláštní?

Řetězec klade důraz na jednoduchost, překvapení i nízké ceny. Z těchto důvodů se stal nejoblíbenějším obchodem svého druhu s více než 1800 pobočkami po celé Evropě. Najdeme ho v devíti evropských zemích jako jsou Nizozemsko, odkud pochází, ale i Německo, Polsko či Itálie. Pobočky dbají na pohodlný nákup, proto je zboží přehledně vystaveno v dlouhých regálech a širokými uličkami mezi nimi. Dále vás může potěšit dlouhá otevírací doba i možnost parkování u většiny poboček.

Kromě stálého sortimentu pak mohou zákazníci ocenit zejména fakt, že dvě třetiny sortimentu jsou neustále obměňovány. Stále je tedy z čeho vybírat a zákazníci se mohou vracet pro další zboží. Každý týden přibude v prodejnách více než 150 nových produktů, zároveň se také každý týden obměňuje akční zboží.

A jak je možné, že je zboží tak levné?

Řetězec cílí na jednoduchost, efektivitu a nízké náklady. Jeho pobočky nenajdete v drahých nákupních třídách, zároveň také příliš nevyužívá reklamy. Díky tomu je možné ušetřené náklady strhnout z cen zboží. Zároveň řetězec nakupuje vždy velké množství zboží najednou, díky čemuž se mu daří značně ušetřit. Zboží pak převáží ve velkých nákladních autech, která jsou díky systému dvou pater schopná pojmout výrazně více zboží než běžná nákladní auta. To šetří nejen peníze, ale také paliva a životní prostředí.

Aby však byly produkty kvalitní, má společnost smlouvy s mnoha dodavateli, díky čemuž jsou dodržovány výrobní postupy. Díky dohodám o výrobních podmínkách také v prodejnách postupně přibývá množství zboží se štítkem trvalé udržitelnosti.

Pokud si tedy chcete levně nakoupit bytové doplňky, potřeby pro domácnost i zahradu, produkty pro volnočasové aktivity, hračky či mnoho dalších výrobků, vyzkoušejte Action. A pokud se jen chcete porozhlédnout či si pořídit drobnost pro radost, aniž byste utratili velké množství peněz, je tento řetězec tou správnou volbou.

A nezapomeňte, že každý týden do prodejen přichází nové zboží, můžete se tedy do obchodu neustále vracet. 

Action

Mohlo by Vás zajímat

Action otevřel novou pobočku ve středočeských Čestlicích

Diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action nově otevřel již 56. pobočku na našem území. Tentokrát ve středočeských Čestlicích.

Action otevírá nové prodejny, nabízí nízké ceny

Nizozemský diskontní řetězec Action rozšířil síť prodejen a otevřel nové pobočky v České republice. Zákazníci mohou nově zamířit do Actionu v Jablonci nad Nisou, v Ústí nad Labem, ve Starém městě a od začátku letošního srpna i v Havířově.

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Obchodní dům Máj znovu ožívá: Co nového přinese jeho červnové otevření?

Blíží se dlouho očekávané otevření obchodního domu Máj. Veřejnost se tak může těšit na nespočet obchodů, špičkovou gastronomii, zábavní park, galerii i kavárnu s vyhlídkou.

Zelenější nákupy v PENNY: Ždírec se pyšní nejmodernější a ekologickou prodejnou

Ve Ždírci nad Doubravou na Vysočině začíná sloužit zákazníkům zcela nová celodřevěná prodejna PENNY Market, která se pyšní titulem nejekologičtější diskontní prodejny v České republice. Tato inovativní stavba je díky moderním a šetrným technologiím zcela energeticky soběstačná. Vybavena vlastní fotovoltaickou elektrárnou a speciálním čerpadlem, dokáže efektivně využívat zbytkové teplo z mrazicích a chladicích boxů, čímž eliminuje potřebu vytápění z vnějších zdrojů. Navíc, díky progresívnímu systému vytápění a chlazení, který zahrnuje nejnovější technologie pro optimalizaci chodu chladicích boxů a čidla schopná reagovat na neuzavřené skleněné dveře, se zákazníci mohou těšit na příjemný nákupní zážitek za každé situace.

Billa v novém kabátě: Představuje žlutobílou vizuální identitu a komunikaci

Billa právě prochází významnými změnami, které zahrnují nejen novou strategii, ale i revoluci ve vizuálním stylu a komunikaci. S novým heslem " To dobré začíná u nás" přichází Billa s novým designem, který se odvíjí od kombinace žluté a bílé barvy, a to nejen v prostorách prodejen, ale i v celkovém vnímání značky.

Nová chuť jara v Bageterie Boulevard: 60 provozoven a menu od francouzského kulinářského génia

Bageterie Boulevard otevřela již šedesátou provozovnu, tentokrát v českých Siřejovicích. Řetězec navíc představuje nové jarní Chef Menu inspirované francouzskou kuchyní.

Primark rozšiřuje svou síť: Praha Zličín se dočká nové prodejny

V příštím finančním roce plánuje Primark rozšířit své působení o další prodejnu v Praze, což bude již druhá v hlavním městě a celkově třetí v České republice. Tato novinka je dalším důležitým krokem v expanzi tohoto maloobchodního giganta do střední a východní Evropy. Primark zároveň oznamuje svůj záměr otevřít další prodejnu v polské Bydhošti.

Prostornější a modernější: Decathlon se stěhuje do Homeparku Zličín

Známý řetězec Decathlon se z nákupního centra Metropole Zličín přestěhoval do areálu Homepark Zličín. Nyní nabízí rozlehlou prodejní plochu 4 000 metrů čtverečních plnou inovací, specializovaných oddělení a moderních technologií. Připojte se k nám na prohlídku této revoluční prodejny, která nejenže získala prestižní ocenění Visa Czech Top Shop, ale také posouvá standardy zákaznického servisu na zcela novou úroveň.

BonVeno: Makro představuje novou éru maloobchodu

V dynamickém světě plném spěchu a neustálých výzev přichází na trh revoluční koncept od společnosti Makro Convenience Czechia. BonVeno, nová síť sousedských prodejen, je stvořena s cílem přinést zákazníkům pohodlný, čerstvý a rychlý zážitek z nákupu.