Vaše poloha:
Rostlinná revoluce: Kdo získal ocenění za nejlepší sortiment?
(Foto: akcniceny.cz)
Rostlinná revoluce: Kdo získal ocenění za nejlepší sortiment?
(Foto: akcniceny.cz)

04.03.2024

Rostlinná revoluce: Kdo získal ocenění za nejlepší sortiment?

Zájem o rostlinné produkty mezi českými spotřebiteli neustále roste. Podle nedávných statistik se až čtvrtina Čechů plánuje začlenit více rostlinných alternativ do své stravy, zatímco deset procent populace se již identifikuje jako vegané, vegetariáni nebo flexitariáni. Vzhledem k této rostoucí poptávce se značky a řetězce zaměřují na rozšiřování svých nabídek rostlinných produktů, aby uspokojily rostoucí požadavky zákazníků.

 

Jedním z průzkumů, který zkoumal šíři nabídky rostlinných alternativ v českých obchodech, přinesl zajímavé výsledky. Tento průzkum již potřetí v řadě vyhrál řetězec Globus, který si udržel svou pozici lídra na trhu. Tesco se umístilo na druhém místě, přičemž se od posledního průzkumu zlepšilo. Naopak na konci žebříčku se opět objevil řetězec Penny. Nicméně hlavním překvapením tohoto roku byly výsledky spotřebitelské ankety o Rostlinný produkt roku, ve které zvítězily novinky privátních značek.

 

Globus se stal průkopníkem ve zvyšování dostupnosti rostlinných alternativ již před několika lety. Jeho sekce "Zdravý svět" nabízí široký sortiment těchto produktů, a to nejen ve formě rostlinných jídel, ale také sladkostí a dalších potravinářských výrobků. Tesco se umístilo na druhém místě díky své privátní značce Plant Chef a široké nabídce rostlinných alternativ mléka a mléčných výrobků.

 

 

Jak uvedl category manažer Globusu, zájem zákazníků o sekce "Zdravý svět" neustále roste. Globus se snaží neustále rozšiřovat svou nabídku a přinášet nové zajímavé produkty. Podobně i Tesco se zaměřuje na rozšíření své nabídky rostlinných alternativ, což se odráží v rostoucím zájmu zákazníků.

 

Jedním z klíčových faktorů úspěchu je také komunikace se zákazníky. Řetězec Kaufland získal ocenění v kategorii "Šampion pro rostlinné komunikace" díky propagaci své veggie nabídky na různých platformách, včetně sociálních sítí a letáků.

 

 

Rostlinná revoluce má hluboký dopad na český trh potravin a obchodní řetězce hrají klíčovou roli v podpoře této změny. S rostoucím povědomím o vlivu našeho stravování na životní prostředí a zdraví, lze očekávat další růst poptávky po rostlinných produktech a inovace v jejich nabídce. Pro zákazníky to znamená širší a kvalitnější výběr rostlinných alternativ, které mohou přispět nejen k jejich zdraví, ale i k ochraně planety.

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Akce týdne u řetězců: Tři produkty, které stojí za to

Některé řetězce nabízejí top akce, které jsou skvělou příležitostí pro nákup zboží za velmi výhodné ceny. Tyto akce bývají obvykle krátkodobé a nabízejí slevy na určitou kategorii zboží. Pokud chcete využít takové akce, je důležité být včas informován a sledovat nabídky řetězců, které vás zajímají. Příklady řetězců, které nabízí top akce, jsou například Tesco, Albert, Lidl, Kaufland, nebo Globus. Tyto řetězce pravidelně nabízejí akce s velkými slevami, které jsou skvělou příležitostí pro nákup zboží za velmi výhodné ceny.

Objevte výhody věrnostních programů a aplikací potravinových řetězců: Slevy, body a další benefity na dosah

Vstupte do světa věrnostních programů a aplikací potravinových řetězců, kde se otevírá seznam výhod. S těmito programy a aplikacemi máte příležitost získat slevy, sbírat body a využívat další exkluzivní benefity, které vám umožní maximalizovat hodnotu vašich nákupů. Připravte se tedy na objevování slev, bodů a dalších výhod, které vás čekají při každém nákupu.

Hvězdy týdne I Kde nakoupíte tento týden nejlevněji?

Pravidelný týdenní přehled s nejvýhodnějšími akčními nabídkami Vám pomůže ušetřit a naplánovat si váš nákup co nejlépe. Neztrácejte už čas a užijte si seznam slev z různých řetězců na jednom místě.

Tesco se zapojuje do Veggie Challenge. Podpoří zdraví životní styl zákazníků a zaměstnanců

V únoru se zaměstnanci obchodní sítě Tesco zapojí do Veggie Challenge, iniciativy, která jim umožní zkoušet omezit konzumaci masa nebo se po dobu jednoho měsíce stravovat vegansky nebo vegetariánsky. Tato výzva je pořádána mezinárodní organizací ProVeg, se kterou Tesco dlouhodobě spolupracuje na podpoře vzdělávání o nejnovějších spotřebitelských trendech souvisejících se zájmem o zdravější životní styl a měnícími se stravovacími návyky.

Akce týdne u řetězců: Tři produkty, které stojí za to

Některé řetězce nabízejí top akce, které jsou skvělou příležitostí pro nákup zboží za velmi výhodné ceny. Tyto akce bývají obvykle krátkodobé a nabízejí slevy na určitou kategorii zboží. Pokud chcete využít takové akce, je důležité být včas informován a sledovat nabídky řetězců, které vás zajímají. Příklady řetězců, které nabízí top akce, jsou například Tesco, Albert, Lidl, Kaufland, nebo Globus. Tyto řetězce pravidelně nabízejí akce s velkými slevami, které jsou skvělou příležitostí pro nákup zboží za velmi výhodné ceny.

Hvězdy týdne I Kde nakoupíte nejlevněji?

Pravidelný týdenní přehled s nejvýhodnějšími akčními nabídkami Vám pomůže ušetřit váš čas a naplánovat si nákup co nejlépe. Pojďte se podívat, jaké akce vás čekají tento týden.

Věrnostní plastové karty se nahrazují aplikacemi

Konec plastových věrnostních karet se blíží. Obchodní řetězce je nahrazují mobilními aplikacemi, které svému držiteli zajistí různé výhody a slevy.

Prodej antigenních testů v supermarketech

Poptávka po antigenních testech je vysoká a stále roste. S povinným testováním zaměstnanců ve firmách vzrostl i zájem o antigenní testy, pomocí kterých je možné se rychle otestovat. Řetězci supermarketů zařazují do své nabídky antigenní testy, což lidem ušetří spoustu času. S obrovským zájmem o tyto rychlotesty, obchody stále rozšiřují nabídku a začínají nabízet další druhy testů.

Jak se s koronavirem popasovaly řetězce Albert, Billa, Tesco, Kaufland, Globus, Penny či Lidl?

Pandemie koronaviru postihla celý svět. Každá země se s tímto onemocněním vypořádává po svém. Vláda České republiky vyhlásila 12. března 2020 nouzový stav. Následující den začala platit krizová opatření, která zakázala pořádání kulturních, sportovních i vzdělávacích akcí či omezila provoz stravovacích služeb. Postupně docházelo k uzavírání obchodů, restaurací, obchodních center, služeb i státních hranic. Lidé museli začít nosit ochranné prostředky dýchacích cest (roušky, šátky či respirátory). Mimořádná opatření omezila i možnost nakupování, protože byla vyhrazena doba pro zpřístupnění obchodů seniorům starších 65 let. Poprvé vláda stanovila vyhrazené nakupování 18. 3. s tím, že čas byl stanoven od 10:00 do 12:00. Poté byly zvolené hodiny ještě několikrát upraveny, a to na 7:00 až 9:00 a posléze 8:00 až 10:00.

České a cenově dostupné: Globus spouští novou privátní značku

Globus, jeden z hlavních hráčů na českém trhu s potravinami a spotřebním zbožím, přichází s novinkou pro své zákazníky. Nová privátní značka s názvem "Váš výběr" je výsledkem snahy Globusu nabídnout širokému spektru zákazníků kvalitní zboží za příznivou cenu. Tato iniciativa je součástí trendu rostoucí popularity privátních značek, které získávají na důležitosti nejen v České republice, ale i ve světě.