Vaše poloha:
Decathlon vstupuje do nové dekády: Se svěží identitou a odvážnou strategií
(Foto: decathlon.cz)
Decathlon vstupuje do nové dekády: Se svěží identitou a odvážnou strategií
(Foto: decathlon.cz)

25.03.2024

Decathlon vstupuje do nové dekády: Se svěží identitou a odvážnou strategií

Decathlon představuje nové logo i vizuální identitu a s tím i nové poslání: „Move People Through the Wonders of Sport“. Na základě toho staví svou strategii na inovacích, digitalizaci, udržitelnosti a diverzitě. V Česku se veškeré změny budou implementovat postupně už teď, ale představuje reklamní kampaň.

 

Co se v článku dozvíte?

  • Jaké je nové motto pro Decathlon
  • Čím se Decathlon inspiroval
  • Jak logo je pro Decathlon důležitý

 

Nové poslání značky navazuje na projekt North Star neboli Severka. Nové motto vykresluje myšlenku, že sport hraje zásadní roli v utváření zdravější a šťastnější společnosti. Z mise vychází také nová strategie, která zahrnuje silný závazek k udržitelnosti, zlepšení zákaznického servisu a celkové modernizaci.

 

„Svět nyní potřebuje sport více než kdy jindy. V Decathlonu chceme mít větší pozitivní dopad na lidi, společnost a planetu tím, že lidi rozhýbeme sportem,“ říká Barbara Martin Coppola, CEO Decathlon United.

 

Nejvýraznějším prvkem nové vizuální identity je logo, které odráží ambice značky dosahovat v budoucnu nových cílů a zároveň oslavuje její minulost. Projekt Severka symbolizuje pohyb a cirkularitu, která tvoří jádro udržitelného obchodního modelu společnosti. Pohyb orbitu vyjadřuje závazek společnosti Decathlon k cirkularitě a zároveň čerpá z designového dědictví s ikonicky nakloněným „A“. Vrchol na konci Orbitu představuje horu, plachtu, vlnu, či dokonce tlukot srdce a uzavírá pohyb směrem k novým vrcholům. Součástí změn je také nový odstín modré.

 

„Naše nové logo je symbolem otevřenosti a dává každému možnost vidět v něm to, co je pro něj důležité. Ať už jde o dostupnost, špičkový výkon, inovativnost, nebo přínos pro životní prostředí,“ komentuje Martina Melicherová, Marketing Communication Director společnosti Decathlon CZ.

 

V Česku bude změna vizuální identity probíhat postupně v průběhu letošního roku. Zákazníci se s ní poprvé setkají v průběhu jarní kampaně se sloganem „Jaro venku, jaro v nás!“. Poběží v televizi, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Ve druhém čtvrtletí by měly vizuální proměnou projít i webové stránky a CRM systém společnosti. Posledním krokem bude modernizace prodejen. Jejich nový koncept nabídne zákazníkům nové uspořádání, lepší viditelnost produktů i nové digitální obrazovky.

 

Decathlon, globální multispecializovaná sportovní značka, odhaluje svůj nový účel, „Pohnout lidi skrz divy sportu“, a strategii, která stojí za touto odvážnou novou ambicí přinést inovativní a udržitelný sport všem. V rámci tohoto vývoje Decathlon odhaluje svou novou značku, která zahrnuje dynamickou a perspektivní identitu a nové logo „orbit“.

 

Na začátku této transformační cesty napsal Decathlon svou „North Star“, dlouhodobou ambici urychlit své poslání pro dobro společnosti a planety. Pod vedením Polárky se zrodil nový účel: Přenést lidi přes divy sportu.

 

Decathlon zavádí odvážnou celosvětovou strategii, která se točí kolem zlepšování zákaznické zkušenosti, upřednostňování udržitelnosti a modernizace společnosti. Klíčovým aspektem této strategie je zavedení aktualizované značky, která zlepšuje interakci zákazníka se společností.

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Prostornější a modernější: Decathlon se stěhuje do Homeparku Zličín

Známý řetězec Decathlon se z nákupního centra Metropole Zličín přestěhoval do areálu Homepark Zličín. Nyní nabízí rozlehlou prodejní plochu 4 000 metrů čtverečních plnou inovací, specializovaných oddělení a moderních technologií. Připojte se k nám na prohlídku této revoluční prodejny, která nejenže získala prestižní ocenění Visa Czech Top Shop, ale také posouvá standardy zákaznického servisu na zcela novou úroveň.

Nový a největší obchod outdoorového vybavení v ČR: Rock Point Havlíčkova Praha

Představujeme vám nejnovější přírůstek do rodiny specializovaných obchodů s outdoorovým vybavením v České republice: Rock Point Havlíčkova. Tento unikátní obchod v historickém srdci Prahy nabízí nejen nejširší sortiment outdoorového vybavení, ale také jedinečný zážitek nákupu.

Emco má nový projekt DĚTI v pohybu!

Rodiče s dětmi se mohou těšit na letošní podzimní projekt MYSLI NA POHYB, který podporuje všestranný rozvoj dětského pohybu. Kdy a kde se akce budou konat?

Hvězdy týdne I Kde nakoupíte nejlevněji?

Hledáte tipy, kde nakoupit za nejnižší ceny? Náš týdenní přehled akcí vám pomůže naplánovat nákupy chytře a efektivně. Získáte tak přehled o nejlepších nabídkách z obchodů ve vašem okolí a ušetříte tak drahocenný čas i peníze.

Kde najdete TOP produkty v akci?

Všichni se potýkáme s rostoucími cenami potravin, a proto hledáme cesty, jak ušetřit. Obchodní řetězce si to uvědomují a přicházejí s různými akcemi a slevami, abychom i nadále měli dostupné kvalitní potraviny. Díky těmto nabídkám můžeme nakupovat chytře a šetřit peníze na každém nákupu.

Nenechte si ujít slevy v Kaufland aplikaci: Nakupujte chytře a levně u našich partnerů

Udělejte si radost a nakupujte chytře a levně s Kaufland aplikací. V ní naleznete exkluzivní slevy a akce u mnoha oblíbených partnerů. Ať už hledáte oblečení, elektroniku, knihy, nebo si chcete pochutnat na dobrém jídle, v Kaufland aplikaci si vždycky najdete to pravé pro vás.

Otevírací doba obchodů na státní svátek Den vítězství 8. 5. 2024

Plánujete nákupy na Den vítězství? Pak si raději předem ověřte otevírací dobu obchodů. V tento státní svátek, který připadá na 8. května 2024, totiž platí pro otevírání prodejen zvláštní pravidla .Podrobnosti o otevírací době obchodních řetězců jako Kaufland, Albert, Lidl a další zjistíte v našem článku, který vám pomůže užít si svátek bez zbytečných starostí.

Kaufland Card soutěž: Vyhrajte vysavač Dyson V15s Detect Submarine pro mokré a suché vysávání

Milujete úklid a toužíte po nejmodernějším pomocníkovi? Pak pro vás máme skvělou zprávu. Kaufland Card má pro vás jedinečnou šanci vyhrát vysoce výkonný vysavač Dyson V15s Detect Submarine pro mokré a suché vysávání a k tomu workshop na levandulovém poli na Moravě pro vás a vaši doprovodnou osobu.

Tesco reaguje na potřeby studentů: Slevy s ISIC kartou nyní i o víkendech

Od října minulého roku si čeští studenti mohou vychutnávat desetiprocentní slevy v obchodech Tesco na základě svého studentského průkazu ISIC, avšak pouze od pondělí do pátku. Jako odpověď na názory a potřeby studentů, se situace mění. Od pondělí 22. dubna mohou studenti využívat své slevy i o víkendech.

Hvězdy týdne I Kde nakoupíte nejlevněji?

Hledáte tipy, kde nakoupit za nejnižší ceny? Náš týdenní přehled akcí vám pomůže naplánovat nákupy chytře a efektivně. Získáte tak přehled o nejlepších nabídkách z obchodů ve vašem okolí a ušetříte tak drahocenný čas i peníze.