Vaše poloha:

Magazín - štítek "Novinka"

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne

Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.

Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace

Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.

Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko

Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.

Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu

Prodejny značky Esprit se mění na multibrandové obchody Catches. První prodejnu nové značky najdete v OC Palladium.

Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole

Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.

Becherovka rozšiřuje svůj sortiment: Přichází s lákavou novinkou Orange & Ginger

Ochutnejte osvěžující nálož bylin i šťavnatého ovoce s novou Becherovkou Orange & Ginger.

Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje

Kofola, oblíbený nápoj s bohatou historií, prochází významnou proměnou, která zahrnuje jak nové logo, tak i design lahve, přinášející značce nový impuls do další éry. Tato změna, přestože se může zdát jednoduchá, vyžadovala sedm let intenzivní práce a zkoumání, které vedlo k vytvoření nové identity pro tento kultovní nápoj.

Obchodní dům Máj znovu ožívá: Co nového přinese jeho červnové otevření?

Blíží se dlouho očekávané otevření obchodního domu Máj. Veřejnost se tak může těšit na nespočet obchodů, špičkovou gastronomii, zábavní park, galerii i kavárnu s vyhlídkou.

AkcniCeny.cz v mobilu. Už vám neuteče žádná novinka.

Sledování slev a akcí se stává snadnější a přehlednější než kdy předtím. Uživatelé webu AkcniCeny.cz nyní mají možnost si stáhnout informační kartu do mobilu a mít ty nejlepší akční nabídky vždy po ruce. Kartu lze stáhnout do aplikace Peněženka na zařízeních s iOS i Adroidem.

Prodej léků se mění: Léky na běžné zdravotní potíže najdete už i v obchodech

Od letošního ledna si mohou zákazníci zakoupit v běžných obchodech širší sortiment léků než dosud. Nově tak budou volně prodejné některé přípravky proti alergiím, bolestem kloubů, oparu, či žaludečním obtížím. Podle lékařů a lékárníků však může neodborný prodej představovat rizika.

Rohlik.cz rozšiřuje své služby na Ostravsko a do Moravskoslezského kraje

Online supermarket Rohlik.cz rozšiřuje své pokrytí o 250 nových měst, včetně regionů, kde dosud chyběly lokální obchody. Expanzi směrem na Ostravsko a do celého Moravskoslezského kraje znamená, že tento online prodejce potravin nyní poskytuje své služby až 460 tisícům dalších domácností a začne obsluhovat dalších 250 měst, včetně oblastí bez dosavadní přítomnosti místních obchodů.

Podzimní novinky od Zalanda: Luxusní butik a exkluzivní B2B značka

Podzimní inovace od renomovaného módního e-shopu Zalando přinášejí do světa módy několik zajímavých novinek. Mezi nimi se nachází nový exkluzivní butikový prostor v rámci Zalando Fashion Store, který si klade za cíl vylepšit celkový zážitek prémiových značek a jejich zákazníků. Současně představuje také inovativní B2B značku s názvem ZEOS (Zalnado E-Commerce Operating System) zaměřenou na módní a lifestylové značky a obchodníky. Tato platforma umožňuje efektivní správu vícekanálového podnikání v Evropě prostřednictvím sjednocené platformy.

SZPI varuje před dalším nálezem salmonely v kuřecím mase. O jaké kuřecí maso jde?

Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) aktuálně upozorňuje na výskyt nebezpečné bakterie Salmonella v dvou šaržích kuřecího masa, které byly importovány ze zahraničí. Tato zjištění představují potenciální riziko pro spotřebitele. V tomto článku se podíváme na podrobnosti týkající se těchto šarží, jaká opatření SZPI přijala a jak se chránit před salmonelou.

OCHUTNEJTE DELIKÁTNÍ ČOKOLÁDU DELICATA

která roztančí a rozveselí nejen vaše chutě, ale celý svět. S každou zakoupenou čokoládou totiž podporujete farmáře a posíláte kus radosti i tam, kde tahle lahodná čokoláda vzniká.

Popeyes: Nový hráč na českém trhu s rychlým občerstvením

Držitel franšízy Popeyes expanduje na Českém trhu. Praha se tak brzy stane svědkem kulinářské události, když oblíbený řetězec rychlého občerstvení Popeyes otevře svou první pobočku na Václavském náměstí. A Českem to nekončí.

Nové prémiové značky vstupují na český trh: Victoria’s Secret a rychlá expanze Popeyes a další

Letos na českém trhu pozorujeme příchod několika významných zahraničních značek. V květnu například otevřela své prodejní místo v obchodním centru Westfield Chodov značka Victoriaʼs Secret. A od podzimu plánuje své rozšíření americký fastfoodový řetězec Popeyes na čtyřech místech v celé republice.

Italský likér Italicus míří na český trh: Novinka pro milovníky lahodného pití

Světoznámá společnost Jan Becher Pernod Ricard přináší do svého portfolia vzrušující novinku pro milovníky italských lahůdek. Prémiový italský likér Italicus Rosolio di Bergamotto nově zaujme místo na českém trhu. Tento lahodný aperitiv přináší kousek slunné Kalábrie, regionu proslaveného svými pestrými citrusovými plody.

Nárůst těžby uhlí v Česku kvůli energetické krizi a oživení po covidu, celosvětová produkce roste

V loňském roce v České republice o desetinu vzrostla těžba uhlí, a to i přes plánované omezení jeho využívání. Důvodem byla energetická krize i oživení průmyslu po restrikcích způsobených onemocněním COVID-19.

Alarmující růst nelegálního trhu s cigaretami ve Francii: Jaké jsou dopady na evropskou ekonomiku?

Trh s pašovanými a padělanými cigaretami v Evropě roste a je na vzestupu, přičemž státní rozpočty ztrácí miliardy eur. Nejdramatičtějším příkladem je Francie, kde nelegální obchod s cigaretami představuje 29% celkové spotřeby země. Studie KPMG připravená pro Philip Morris International (PMI) ukázala, že tato situace má dalekosáhlé důsledky pro evropskou ekonomiku.

Alza mění svůj obchodní model: Marketplace přechází na Alza Trade s novými službami

Vstupte do nové éry Marketplace Alza. Největší český e-commerce gigant přichází se zásadní inovací, která změní pohled na nákupy. Od 26. července se totiž mění název jeho oblíbeného Marketplace, a to na Alza Trade. Zapomeňte na běžné zvyklosti a přivítejte nový způsob nákupu, kde hlavní roli hraje spolehlivost, komplexní péče a nezaměnitelná záruka kvality. Co se za tímto revolučním krokem skrývá?

Nový hráč na trhu: Allegro přichází do Česka s inovativní reklamní platformou

Internetové tržiště Allgero v Česku spouští svou reklamní platformu Allegro Ads a tím zatraktivňuje své služby pro inzerující, kteří se tak mohou nejen zviditelnit, ale i vyhodnocovat účinnost své reklamní kampaně.

Reklama