Reklama AkčníCeny.cz I Využijte výhodnou nabídku 3 za cenu 2 na širokou nabídku vitamínů Reklama AkčníCeny.cz I Využijte výhodnou nabídku 3 za cenu 2

Spotřebitelské testy - Drogerie

dTest: Jak vybrat sprejové čističe koupelen

dTest: Jak vybrat sprejové čističe koupelen

Čističe koupelen jsou přípravky, které by měly být schopné odstranit běžnou koupelnovou nečistotu. Většinou slibují pomoc při úklidu vodního kamene, zbytků mýdla a dodání lesku vodovodním bateriím a armaturám. Dnes již téměř standardní výbavou prostředků na koupelny je čistič s rozprašovačem, který umožňuje pohodlné a rovnoměrné nanášení prostředku, včetně pokrytí i hůře dostupných míst.

Test DNES: Vlhčené toaletní papíry

Test DNES: Vlhčené toaletní papíry

Jestliže chcete zvýšit komfort při použití toalety, klidně si vlhčený papír kupte. Bývá sice poměrně drahý, ale je funkční a příjemný. Ovšem střezte se toho, abyste ho pak jen tak spláchli.

Test DNES: Pytle na odpadky

Test DNES: Pytle na odpadky

Asi to už zažil skoro každý: jdete vynést odpadky a na schodech, ve výtahu nebo před domem se pytel roztrhne a nevábný obsah se vysype na zem. Rozhodli jsme se proto sáčky na odpadky otestovat. Podle čeho se je vyplatí vybírat?

Reklama
dTest: Tablety do myček

dTest: Tablety do myček

Vítěz testu je zároveň druhý nejlacinější! Výrobci multifunkčních tablet a kapslí pro automatické myčky nemají povinnost uvádět na obalu konkrétní obsah aktivních látek. Vystačí si se základními množstevními škatulkami více než 30 %, 15 až 30 %, 5 až 15 % a méně než 5 %. Které tablety a kapsle jsou ale nejúčinnější? Spotřebitelský časopis dTest otestoval 19 produktů a zjistil, že to nejlepší můžete sehnat velmi levně. Dva produkty splnily zadání velmi dobře. Dva vzorky naopak získaly nedostatečnou.

Test DNES: Papírové kapesníky

Test DNES: Papírové kapesníky

Hebké jako hedvábí i drsné jako struhadlo. Stačí pár dní rýmy a obvykle se dostaví nepříjemný následek: bolestivě odřený nos, i když reklamní slogany slibují kapesníky jemné jako bavlna. Existují takové, které by byly jemné a pevné zároveň?

Test DNES: Toaletní papír

Test DNES: Toaletní papír

Pozitiva: žádný z papírů v testu vyloženě nepropadl. Dobré výrobky jde koupit i za málo peněz. Negativa: Některé vzorky se trhaly a dřely na kůži. Některé role byly volně namotané a brzy se spotřebovaly.

Test DNES: Prací prášky, gely a kapsle

Test DNES: Prací prášky, gely a kapsle

Pozitiva: Nezpůsobují zašednutí bílé a jsou poměrně šetrné k barvám. Prášky na rozdíl od minulosti neobsahují fosfáty a nezanechávají usazeniny na prádle. Negativa: Na jedničku nepere žádný. Například se stopami po make-upu si neporadí ani jeden.

Test pánských antiperspirantů

Test pánských antiperspirantů

Pozitiva: Všechny pánské antiperspiranty alespoň trochu bránily pocení. Neplatí nejdražší = nejúčinnější. Negativa: Některé testované výrobky mohou dráždit pokožku. Většina vzorků mužům nevoněla Deset mužů se nesmělo čtrnáctkrát po sobě dva dny mýt, aby v laboratoři Státního zdravotního ústavu (SZÚ) zjistili, zda antiperspiranty, které zakoupila MF DNES, účinkují, tedy omezují pocení.

Test čistících prostředků

Test čistících prostředků

Nastříkat, jedním tahem setřít a je hotovo! Tak vypadá čištění koupelny v reklamách. Realita je však jiná. Pokud byste postupovali stylem „Bang a je to!“, výsledek by byl žalostný. Skvrny po jediném setření nezmizí. Aby čisticí prostředek fungoval, musí na znečištěném místě chvíli působit.

Test antiperspirantů

Test antiperspirantů

Dokážou ochránit před účinky pocení tak, jak tvrdí výrobci? Stojíte bezradně v drogerii v oddělení deodorantů a nevíte, který vybrat? Možná vám pomůže náš redakční test. Výrobky jsme nechali prozkoumat v laboratořích i od uživatelek. Vítězem testu se stal deodorant Rexona Women Long Lasting Protection, který slibuje osmačtyřicetihodinovou ochranu. A také ji poskytne. Stejně jako všechny ostatní sledované vzorky. Proti pocení vás ochrání i po více než 48 hodinách.


Informujeme spotřebitele, kterým prodáváme výrobky nebo poskytujeme služby, že mají podle zákona č. 624/1992 Sb. právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z příslušné smlouvy. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869 (www.coi.cz).

Provozovatelem tohoto serveru je MAFRA, a.s., se sídlem Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČO: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Společnost MAFRA, a.s.